Η ψυχή σου... Nikola Painter.

Προσπάθησα με λέξεις
Να περιγράψω την ψυχή σου...
Μάταια....
Ποια λέξη είναι ικανή να περιγράψει αυτό το φως
που τα δικά μου μάτια μέσα από τους χτύπους
της καρδιάς σου κάθε μέρα αντικρίζουν....
Η αγάπη είναι η ομορφιά της ψυχής
Και ο έρωτας ο υποστατικός που εκτελεί.
Η αγάπη σου γεμίζει τη δική μου την ψυχή και ο
έρωτας σου δίνει εντολές στην δική μου την καρδιά...
Η ψυχή σου μοιάζει με λουλούδι που ο σπόρος του
γεννήθηκε από έρωτα και αγάπη.
Τα βιβλία γράφονται και είναι ιστορίες για το νου
Mα η αγάπη έρχεται και ριζώνει μέσα στην ψυχή.
Η ψυχή σου έδωσε ζωή στη δική μου την καρδιά
Την δρόσισε με το νερό του έρωτα
Και έδωσε στη δίψα μου για αγάπη
Αυτό που η ζωή μου λαχταρούσε από παιδί.
Η ομορφιά ξεγελάει τη σάρκα για να πάρει την άδεια
να φτάσει μέχρι την ψυχή
Μα όταν φτάσει τελικά
Αγγίζει το τέλειο στην ανθρώπινη ιστορία
Νιώθω τόσο τυχερός που είμαι δίπλα
Στην ψυχή σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου