Δεν θέλω να με φτιάξεις... Ειρήνη Στέφα.

Δεν θέλω να με φτιάξεις.
Δεν περιμένω από εσένα,
να κολλήσεις τα κομμάτια μου.
Είναι δική μου αυτή η δουλειά.
Την κάνω χρόνια εγώ για μένα.
Την ξέρω καλύτερα απο τον καθένα
που έρχεται και βολτάρει,
στα δαιδαλώδη μονοπάτια της ψυχής μου.
Δεν θέλω λοιπόν να με φτιάξεις.
Να με κολλήσεις. Να με γιατρέψεις.
Το μόνο που θέλω απο εσένα.
Εκείνο που απαιτώ απο τον καθένα πια.
Είναι για όσο σουλατσάρεις,
να μην σπάσεις τίποτε άλλο.
Ότι βρεις κομματιασμένο μη το σηκώσεις.
Δική μου δουλειά είναι αυτή.
Απλά μη το κλωτσήσεις
να πάει παραπέρα σου ζητάω.
Άφησε το όπως το βρήκες. Μόνο αυτό.
Έχω κουράγιο να με μαζέψω ξανά.
Ξεκίνησα εδώ και καιρό
και βρίσκομαι σε καλό δρόμο.
Κι αν εσένα τώρα σου μοιάζει ακατάστατο,
φαντάσου πως ήταν πριν να έρθεις.
Χάος.
Μα έπρεπε να βγάλω πρώτα τα σκουπίδια.
Αυτή ηταν η πρώτη μου δουλειά.
Και τώρα, κάτω από αυτό το χάος
και τη βρωμιά με βρήκα
και ξεκίνησα να με επισκευάζω.
Γι' αυτό σου λέω. Σε παρακαλω.
Μείνε ή φύγε δεν θα σε εμποδισω.
Μα μη πειράξεις τιποτα.
Είναι όλα ακόμα πολύ εύθραυστα
και σπάνε.
Ειρήνη Στέφα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου