Πολύ αγαπημένο μου παιδί... Maro Patrianakos.

Δεν ήταν θέλημα μου να σε δώσω. Ήμουν μικρή, και εγώ
στην ουσία ένα παιδί. Σε πήραν από την αγκαλιά μου
πριν σε δω, πριν σε αγκαλιάσω, πριν σου δώσω
της μάνας το πρώτο φιλί.
Πολύ αγαπημένο μου παιδί
Δεν είχα τις δυνάμεις να σε φροντίσω. Ήμουν φτωχή,
άστεγη, και κανένας δεν ήθελε να με βοηθήσει.
Ο πατέρας σου δεν ήθελε να σε αναγνωρίσει. Έφυγε.
Δεν άφησε σημείωμα, ούτε διεύθυνση.
Ήθελα να έχεις την καλύτερη φροντίδα, όλη την αγάπη
που σου άξιζε, την εκπαίδευση να γίνεις σπουδαία σαν
όλα τα παιδιά για κάθε γονέα.
Πολύ αγαπημένο μου παιδί
Συγχώρεσε με. Πρέπει να σου εξηγήσω το γιατί.
Ήσουν αποτέλεσμα από ένα εκβιαστή.
Έγινε μια νύχτα που ήμουν μόνη, φοβισμένη.
Από την ταραχή μου και το τραύμα μου, δεν μπορούσα
να σε κρατήσω γιατί κοιτάζοντας εσένα, έβλεπα
την τρομακτική του εικόνα.
Πολύ αγαπημένο μου παιδί
Αγωνίστηκα ακούραστα να σε κρατήσω κοντά μου.
Να μην μεγαλώσεις σε ξένα χέρια, αλλά οι αντίπαλοι μου
είχαν μεγαλύτερη δύναμη. Με υποτίμησαν σαν μάνα.
Ήθελαν χρήματα να σε δώσουν.
Πολύ αγαπημένο μου παιδί
Δεν ξέρω αν μάθεις ποτέ ότι είσαι δικό μου παιδί,
και αν ναι κι αποφασίσεις, να με ψάξεις, να με βρεις.
Αν πέρασες καλά μ αυτούς που ήσουν,
μια ζωή θα τους είμαι ευγνώμων.
Αν όχι, ο Θεός τα βλέπει όλα και τον καθένα
θα δικαιώσει όπως του αξίζει.
Όσο για μένα παιδί μου, σου ζήτω συγχώρεση,
να μ ακούσεις με υπομονή για τις συνειδητές
επιλογές μου η για τις αναγκαστικές, ακούσιες
και ανεπιθύμητες επιλογές μου που πληρώσαμε
μ ένα ακριβό τίμημα οι δυο μας.
Σου ζητώ να μου δώσεις μια ευκαιρία να επανορθώσω,
να διορθώσω όλα τα άσχημα που μας χώρισαν επειδή
ήμουν τόσο αγαθή, τόσο ευκολόπιστη …
και πέρασαν τα χρόνια δίχως ουσία και με πόνο …
για ένα απελπιστικό μέλλον
για μια μάνα και για το δικό της σπλάχνο.
Πολύ αγαπημένο μου παιδί …
Έχω πολλά να σου πω.
Έχω αγάπη να σου δώσω.
Θέλω να σ αγκαλιάσω.
Την ευχή μου να σου δώσω.
Maro Patrianakos copyright © 05/08/2022
photo credit Eikones ke skepseis psixis and istockphotos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου