Η Εκπαίδευση Και Η Αποκάλυψη... Μαρω Πετρινα.

Σπουδάζω αρχαία Ελληνικά Μελετώ κ διαβάζω χρόνια 
Έχουν περάσει τόσα βιβλία   Τόσοι καθηγητές, 
πολλές συζητήσεις  Δεν έχω κοιμηθεί για μερες ολόκληρες 
από διλήμματα, ανησυχίες κ διάφορα σχόλια 
Μιλούν τα γεγονότα, μιλούν οι καταγραφές, τα έργα 
των γλυπτών, των φιλοσόφων Από γενεά σε γενεά 

Τα κοκκολα των πεσμένων, του ήρωα, του αρχαίου 
κ νεο έλληνα κ του αδικημένου  Ότι να πουν, 
ότι να δείξουν, όσο να φωνάζουν, ότι κ αν έπραξαν εχθροί 
κ μερικοί ανόητοι δικη μας για τουτη την γη, τιποτα δεν 
παραμένει αμετάβλητο.  Όλα μας ανήκουν. 
Είμαστε οι γονείς κ αυτά, τα παιδιά μας. 
Αν δεν τα προστατέψουμε εμεις, ποιοι οι ξένοι ; 

Αποφάσισα σωστά να κλείσω σε αυτό το κλάδο στην ζωή μου. 
Με ωρίμασε, μου ξεπέρασε κάθε μου προσδοκία. 
Το χρωστώ στους γονείς μου που έφτασα μέχρι εδώ αν 
δεν ήταν για την μεγάλη τους θυσία. 

Είμαι ελληνίδα μα τώρα το νιώθω κ θα το υπερασπιστώ. 
Οι ρίζες μου ξεκινούν από εκεί. Θα τα μεταφέρω 
κ στα παιδιά μου. Όταν πάρω το πτυχίο μου στο χέρι, 
δεν θα πω το συνηθισμένο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! 

Θα σηκώσω την Ελληνική σημαία 🇬🇷 λεγοντας 
ότι ολα αυτα τα χρόνια στην εκπαίδευση μου έμαθα 
τη πιο σπουδαία γνώση : «όπως μας ανήκει η ΛΑΚΩΝΙΑ, 
μας ανήκει κ η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου