Δώσε μου λίγο ουρανό... Μαριαννα Κοκεδημα.

Το ζευγάρι που έρχεται σε οργασμό με μια απλή αγκαλιά [Βίντεο]
δώσε μου λίγο ουρανό απ το δικό σου..
για να υπάρχω κάπου μέσα σου
δώσε μου λίγα αστέρια να φωτίσω τα σκοτάδια μου
και τις νύχτες χωρίς φεγγάρι.
δώσε μου λίγη βροχή απ τα σύννεφα τ'ουρανού σου...
για να μπορώ να κλάψω στέρεψαν τα δάκρια μου.
δώσε μου απ το λίγο το δικό σου να το κάνω πολύ...
δώσε μου λίγη ψυχή απ τη δική σου ....
δώσε μου ανάσα απ την ανάσα σου ν' αναπνεύσω..
πνίγομαι απ την απουσία σου .

το ξερω ότι άφησες παντού τ'αποτυπώματα σου ...
σε όλο μου το σπίτι και σε όλο μου το είναι .
αγγίζω ότι αγγιξες εσύ....
μυρίζω το μαξιλάρι σου και νομίζω ότι σ'έχω στην αγκαλιά μου...
αλλά μου λείπεις πολύ....
ειμαι ανήμπορος να διαχειριστώ την απουσία σου ...
τα συναισθήματα μου για σένα .

ναι δεν ντρέπομαι να το πω .....
γύρισα σπίτι κι εσύ λείπεις ψυχή μου .....
κι έκλαψα χωρίς να καταλάβω πως μου έτρεχαν δάκρια ....

Δώσε μου λίγο ουρανό να υπάρχω κάπου μέσα σου ....
δώσε μου ολ'αυτά που πήρες μαζί σου φεύγοντας ......
τη ψυχή μου .....
την καρδιά μου ....
το μυαλό μου .....
τη δύναμη μου ......
δώσε τα μου πίσω να ζήσω λίγο στο δικό σου ουρανό .......
δεν θέλω να πάω σπίτι μου γιατί ξέρω ότι εσύ δέν θα είσαι μέσα

σε ψάχνω παντού και σε βρίσκω παντού ....
στα συρτάρια που τακτωποιησες εσυ ....
στο καθρέφτη του μπάνιου διαβάζω
τα όσα έγραψες εσύ ψυχή μου θυμάσαι ;

Εγώ μωρό μου ήρθα για να μείνω στη ζωη σου ......
και θα μου λείψεις πολύ ψυχή μου όταν φύγω από δω .....
έτσι ζω απ την ημέρα που έφυγες .....

καταλαβαίνεις τώρα πόσο πολύ πονάω απ την απουσία σου;
πιο πολύ δέν γίνεται ......
πιο πολύ δέν έχει ......
χαμένος στις σκέψεις και στα δύο σου μάτια
στο χαμόγελό σου ......
στα χείλη σου που όταν τα πρώτο φίλησα έχασα τη μιλιά μου
μου λείπεις.....
σε θέλω.....
σε ποθώ ......
σε πεθύμησα. .....
Θέλω να γυρίσεις πίσω ......
ξέρω δέν μπορείς .....
γύρισες εκεί που ανήκεις. ......
μα πως να το χωνέψω εγώ αυτό μου λες ;
γύρνα στη ζωή μου για να μπορέσω να ζήσω.

Δώσε μου λίγο ουρανό να σου χαρίσω το σύμπαν .....
δώσε μου αγάπη και θα σε λατρεύω όσο ζω .
δώσε μού ψυχή απ τη ψυχή σου να υπάρχω αιώνια μέσα σου
μονάχα στο δικό σου ουρανό θέλω να υπάρχω......
μονάχα απ εσένα αστέρι μου θέλω να πάρω φώς
για να δω εσένα που λατρεύω .......

και τι δέν θα έδινα να σ'εβλεπα μονάχα για ένα λεπτό ......

χίλιες ζωές κι αν είχα μόνο στο δικό σου ουρανό θέλω να υπάρχω .......
για σένα που λατρεύω μικρή μου ......
θυμήσου το ποσό πολύ σε αγαπάω ........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου