Η Δύναμη Του Έρωτα... Ντίνα Αλεξοπούλου.

Η δύναμη του έρωτα πάει κόντρα σε στερεότυπα, νόμους 
και κανόνες και είναι αρκετή να αλλάξει ολόκληρη την 
κοσμοθεωρία ενός ατόμου.
Η δύναμή μου έχει τη δύναμη δέκα ανθρώπων γιατί η 
καρδιά μου είναι αγνή".Μόνο γιατί με κράτησες στα χέρια σου 
μια νύχτα και με φίλησες στο στόμα, μόνο γι' αυτό είμαι ωραία 
σαν κρίνο ολάνοιχτο κ' έχω ένα ρίγος ακόμα στην ψυχή μου.
Πολλές φορές γελάσαμε, κλάψαμε, θυμώσαμε, αλλάξαμε 
σκληρά λόγια. Από τότε που η αγάπη μας δυνάμωσε. Μ' αυτό 
το γράμμα θέλω να σου εκφράσω τα αισθήματα μου για 'σένα, 
αυτά τα λόγια αγάπης που δεν είναι παρμένα από βιβλία αλλά 
από σελίδες που ανήκουν στο βιβλίο της καρδιάς μου. αρχικά 
ποτέ δεν είχα την ιδέα ότι θα ήσουν το τέλειο... 
Πριν σε γνωρίσω πίστευα πως κανείς δεν θα υπάρξει στον 
κόσμο που θα μπορέσει να ξεχωρίσει την απλή επιθυμία από 
τον έρωτα, το ψέμα από την αλήθεια και το μίσος από την 
αγάπη. Καθώς όμως σε κοίταξα στα μάτια η φλόγα της 
καρδιάς μου ξεχώρισε την τελειότητα... Εσένα! 
Εσύ ήσουν αυτη ο πρίγκηπας με το άσπρο άλογο που 
ονειρευόμουν μικρή στα παραμύθια. 
Εσύ ήσουν ο άγγελος που κατέβηκε από τους ουρανούς για να 
πραγματοποιήσει το πιο γλυκό όνειρο της ζωής μου... αυτό που 
πιστεύω πως θα κρατήσω μέχρι τα γηρατιά μου και θα το πάρω 
μαζί μου και στο θάνατο γιατί ποτέ δεν θα το αποχωριστό. 
Είσαι το πρόσωπο που μόλις το κοιτώ μου δίνει νόημα στη 
ζωή μου και την ελπίδα ότι κάποτε θα σε κρατήσω σφιχτά στην 
αγκαλιά μου και δεν θα αφήσω ποτέ. Ποτέ δεν θα ανοίξω την 
αγκαλιά μου για να σε πάρει κάποια άλλη που σίγουρα δεν θα 
σε αγαπήσει όσο εγώ εγωϊστικό? ίσως...
Γιατί να ξέρεις ότι εγώ θα είμαι ο κηπουρός και 'συ το 
τριαντάφυλλο που δεν θα αφήσω να μαραθεί ποτέ. ας γίνει 
η αγάπη μου νερό και η φροντίδα μου ο ήλιος για να σε 
κρατάει για πάντα ζωντανό... 
Το μυστικό της δύναμής της εκτός από την παρουσία σου στη 
ζωή μου είναι ότι δίπλα στο όνομά σου γράφεται με δικό μου 
αίμα στην πιο γλυκιά σελίδα της καρδιάς μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου