Ο Αλήτης Μου... Σ. Σταθαρού.

Νομίζω όλοι στην ζωή μας έχουμε έναν αλήτη στη ζωή μας..
Έτσι έχω κ εγώ..!! Είναι ο δικός μου αλήτης..
Κάπως παρεξηγημένος μπορώ να πω.. Πάντα κρύβεται πίσω από
έναν τοίχο και δεν αφήνει κανένα να δει ποιος πραγματικά είναι..
Κρύβει τα συναισθήματα του και φοβάται να τα δείξει..
Τον τρομάζουν οι λέξεις, μα ποιο πολύ οι πράξεις..
Μπορεί για κάποιους να είναι αλήτης, για μένα είναι κάποιος
που έχει φωτίσει τα σκοτάδια μου..

Με κάνει να χαμογελαω και με έκανε να έχω όνειρα ξανά..
Δεν με τρομάζει που είναι αλήτης.. Δεν τον τρομάζω που
είμαι κούκλα.. Αλλά μας τρομάζουν τα συναισθήματα..
Όσο και να υψωνει τοίχους εγώ θα είμαι εκεί..
Να του κρατάω το χέρι.. Να τον στιριζω..

Όσο και να έχω σκοτάδια αυτός θα είναι δίπλα μου..
Να μου ρίχνει φως και να με κανει ευτυχισμένη..
Ένας αλήτης με μια κούκλα..! Τα περίεργα παιχνίδια της μοίρας..
Αλλά είπαμε όσο με αφήνει θα τον στιριζω.. Όσο έχω σκοτάδια
θα με φωτίζει.. Ο δικός μου αλήτης.. Η δική του κούκλα..
Sofia Statharou
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου