Ο Άγγελός μου ο Διάβολός μου... Νάκου Βασιλική.

Το πρώτο και το τελευταίο που σκέφτομαι όταν κοιμάμαι και όταν
ξυπνάω είσαι εσύ!!
Ο Άγγελός μου ο Διάβολός μου η Κόλασή μου ο Παράδεισός μου
Ταιριάζει αυτό το τραγούδι νομίζω... Γιατί???

Γιατί είσαι ο γλυκός μου Άγγελος μα και ο όμορφος Διάβολός μου
Έχεις γίνει ένα είδος εξάρτησης που μέρα με τη μέρα, ώρα με
την ώρα, λεπτό προς λεπτό αυτή η εξάρτηση μεγαλώνει...

Αυτό το πάθος που με κάνεις να νιώθω, αυτός ο έρωτας, η
ανατρυχίλα και το μούδιασμα σε όλο μου το κορμί μα
και στο μυαλό... Χάδια γρατζουνιές, ένας παράδεισος φωτιές,
αν μ'αγαπάς γιατί με μίσος μου το λες... Δάκρυα χαράς,αν σε
πονάει τι με πονάς,δε θες να μ' έχεις,θες απλά να με ζητάς...

Πάντα αυτό ήσουν ακόμα και όταν απουσίαζες πια
απο τη ζωή μου... Ήσουν η εξάρτησή μου...
Είσαι η εξάρτησή μου, γιατί δε μπορώ να σκεφτώ μια ζωή χωρίς
να υπάρχεις εσύ!!!

Δε μπορώ να σκεφτώ πως θα ήταν μια μέρα από την ζωή μου
χωρίς να σκεφτώ τον Άγγελό μου τον Διάβολό μου τον
Παράδεισό μου... Κι εγώ σ'αγαπάω, χωρίς να ρωτάω, χωρίς
να κοιτάω που με πας...

Ο Άγγελός μου,ο Διάβολός μου,η Κόλασή μου,ο Παράδεισός μου,
κλάμα και χάδι, φώς και σκοτάδι, μίσος και αγάπη με βάλαν
σημάδι... Είσαι μια γλυκιά εξάρτηση που δε θέλω να χάσω
ποτέ!!! Άλλωστε ποιός δε θέλει μια τέτοια γλυκιά εξάρτηση???
Κι εγώ αφήνομαι και παραδίνομαι στον άγγελό μου...
Χίλιες αγκαλιές, εκατομμύρια φυλακές αν είμαι εχθρός σου,
τη συγγνώμη τι τη θες...

Κλαίγοντας γελάς, αν θες να φύγεις τι γυρνάς, δε θες ν’ ανοίξω,
θέλεις μόνο να χτυπάς...
Στον έρωτα υπάρχει και πόνος όχι μόνο πάθος, χαρά, ηρεμία...
Πρέπει να τα ζήσεις όλα!!!!
Εγώ τα έζησα όλα μαζί σου και δε μετανιώνω λεπτό γι' αυτό...
Ξέρω πως όπου και αν είσαι, όπου και αν είμαι,
όπου και να μας φέρει η ζωή εμείς οι δύο πάντα
θα γυρίζουμε ο ένας γύρω από τον άλλον...

Είναι ας πούμε τις μοίρας μας γραφτό,ναι να αγαπάει και να ειναι
ερωτευμένος ο ένας με τον άλλον... Να θέλουμε
σα τρελοί ο ένας τον άλλον,μα ίσως δεν είναι γραφτό
σε αυτή τη ζωή τουλάχιστον να ζήσουμε αυτόν τον έρωτα...

Άγγελέ μου, Διάβολέ μου,Παράδεισέ μου, περίμενέ με και κάποτε
θα βρεθούμε εγώ θα σε ψάχνω και θα σε περιμένω πάντα!!!
Κι εγώ σ’ αγαπάω, χωρίς να ρωτάω, χωρίς να κοιτάω πού με πας
Κι εγώ αφήνομαι και παραδίνομαι στον άγγελό μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου