Συγγνώμη που έφυγα... Μαριάννα Κοκεδήμα.

Συγγνώμη που έφυγα.
αλλά κουράστηκα να σε περιμένω. .....
-του είπε .

Εγώ συγγνώμη που άργησα να έρθω .
συγγνώμη που άργησα να καταλάβω πόσο πολύ σε θέλω. .....
-της είπε .

Τώρα όμως είμαι εδώ .
-κοίταμε είμαι εδώ μαζί σου
-της είπε ξανά .

Τώρα είναι αργά .
-είπε εκείνη
-δε έχω απόλυτος τίποτα να σου δώσω
-μου τελείωσαν όλα στο περίμενε .

-δε πειράζει εχω εγω πολλά να σου δώσω
φτάνουν και για τους δυο μας .
-της είπε

Και που ξέρεις εσύ τι ήθελα εγώ να σου δώσω ?
-ρώτησε εκείνη

-τι ήθελες να μου δώσεις ?
-ρώτησε άμεσος εκείνος .

-Τη Ζωή μου θα σου έδινα
-είπε εκείνη
-μα έφυγες νωρίς και ήρθες αργά .

Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια που άκουσε από εκείνη .
---------------------------------
---------------------------- για κάποια
πράγματα στη ζωή είναι πολύ αργά .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου