Είμαι Γυναίκα... Αθηνά Μιχπαπ.

...Σσσσσς....Σε άκουσα..
..Με ρωτάς..Ποια είμαι. 
Είναι λοιπόν είμαι αυτή που είμαι...
..κάνω λάθη αλλά και σωστά..
..λέω συχνά Όχι άλλα και Ναι..

Στηρίζω τα θέλω μου, αλλά και τα πρέπει..
..μιλάω πολύ, γελάω πολύ και δυνατά...
..αλλά μην νομίζεις ότι όλα είναι πάντα καλά..
Έχω περάσει ταλαιπωριες, έχω αγαπήσει με όλη
την δύναμη της ψυχης μου, αλλά και έχω πονέσει πολυ,
έχω κουρελιασει την καρδιά μου, αλλά όπως βλέπεις..
στέκομαι με το κεφάλι ψηλά και δυστυχώς η ευτυχώς,
πιστεύω ακόμα στις αληθινές ψυχές, γιατί υπάρχουν
και αυτές και είναι ανεκτιμητες.

Με πικραναν κάποιοι ..δεν τους κρατώ κακία..
το έκαναν γιατί δεν μπόρεσαν οι ίδιοι να γιατρεψουν
την ψυχή τους και φέρονται έτσι άσχημα στους άλλους.

Δεν λέω, ούτε κρυβομαι.
..είμαι ξερό κεφαλή, επιμονη και απόλυτη σκληρή και αδιάφορη
κάποιες φορές, αλλά και τρυφερη και ευαίσθητη.

Η Αδικία με εξοργιζει.
Μην θαρρεις..δεν είμαι τοσο έξυπνη ..αλλά ούτε και αφελής..
..δεν μπορείς να με παρασυρεις εύκολα, αλλά όταν θέλω
αφηνομαι. Τα παραμύθια που μου σερβίρουν..
Τα διαλέγω εγώ όταν νοιώθω πως
θα ζήσω μοναδικές στιγμές.

Ξέρεις..δεν ενθουσιαζομαι εύκολα με όλα, αλλά..
..ερωτευομαι, γιατί αυτό είναι μοναδικό στα δικά μου μάτια.
Έχω κάνει λάθη, έχω σκονταψει, έχω πέσει, έχω σημάδεψει
ψυχή.. Επιλογές μετράω λάθος αρκετές..αλλά όσο μαλωνω
με την ζωή, άλλο τόσο την σφιχταγκαλιαζω.

Μεθαω από αγάπη,αλλά και από πόνο.
Κρύβω τις πικρες με χαμόγελα και φανερωνω στο βλέμμα την
θλίψη. Διαφανα είναι τα Συναισθήματα μου.
Τους ανθρώπους γύρω μου τους θέλω συμπαίκτες μου
στο ταξίδι των στιγμων μου.

Δεν κουραστηκες ακόμα??
Επιμένεις να ρωτάς ποια είμαι..
Εεεεεε λοιπόν..μάθε και αυτό για μένα..
Δεν είμαι κανένα τέλειο πλάσμα..
..ανθρώπινη είμαι,απλή,παιδί είμαι, στρατιώτης,
θηλυκό...και είμαι Γυναίκα.

Την παλεύω την ζωή, δεν μου χαριζεται.
Την σάρκα μου δεν την χαραμιζω, την χαρίζω.
Το μυαλό μου δεν χωράει σε κλουβί, τρέχει ελεύθερα
εκεί που το οδηγεί η καρδιά μου.
Έτσι λοιπόν..είμαι αυτή που είμαι.
Ο.τι κατάλαβες..κατάλαβες..
Τίποτα το ιδιαίτερο..αλλά και τίποτα ασήμαντο....
Είμαι αυτή που είμαι..και μην γελαστεις..
Να ξεχάσεις πως είμαι Γυναίκα..
που μου αρεσω και με αγαπαω...

Εσύ..Σε αγαπάς?????

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου