Ωτοστόπ... Μαριαννα Κοκεδημα.

Έκανα ωτοστόπ στη Ζώη
κι εκείνη η 'ανόητη ' σταμάτησε και με πήρε μαζί της .

Ούτε καν με ρώτησε τι κουβαλάω στη βαλίτσα μου ....
ούτε αν είχα λεφτά για το 'εισιτήριο ' .
βέβαια χάρηκα που δεν με ρώτησε
γιατί κουβαλάω πολύ τρέλα μαζί μου .

και να πω την αλήθεια
δε έχω μια στις τσέπες μου .

Κι έτσι χωρίς να ρωτήσει κ να ρωτήσω
φύγαμε .....

Σε όλη την διάρκεια της διαδρομής
κατάλαβα το λόγο
γιατί δε με ρώτησε για τίποτα .....

Εκείνη ήταν πιο τρελή από μένα
όσο για τα λεφτά ;
είναι δωρεάν το ταξίδι μου είπε .

ξέρετε ; μοιάζουμε πολύ με τη Ζώη
Εγώ τους φίλους μου
τους θέλω 'τρελούς ' σαν εμένα .....

Έχω ένα θέμα
δε τα πάω καλά με τους ' λογικούς '

και στο κάτω κάτω
Από τους τρελούς μαθαίνεις πάντα την αλήθεια .

Δεν ξέρω που πάμε ,κι ούτε με νοιάζει.
σημασία έχει που ταξιδεύω κ που ειμαι εγω
ο εαυτός μου μαζί με την τρέλα μου .
μαζί με τη Ζώη .

Γιατί όλη η Ζωή είναι μονάχα στιγμές .
τρέξε ......σου φωνάζει η ΖΩΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου