Γιατί Ήρθες?... Φιλαρέτη Βυζαντίου.

Ημέρα τρίτη της γαλήνης
Συνωμοτεί μαζί μου και η ζωή
Δυο κοχύλια ξεχασμένα
στο τραπέζι του κήπου
Μυρίζει ηλιοβασίλεμα
χωρίς ήλιο
Καταρρέω όλο και συχνότερα
τελευταία
Πασπατεύω το σκοτάδι
σχεδόν τρυφερά
Μεγάλωσαν τα μαλλιά του Αίολου
και τα γένια του επίσης
Ομόρφυνε η πλάση
φθινοπώρου ante portas
Σφυροκοπούν οι αναμνήσεις
τα μηνίγγια της δειλής μου ποίησης
Ανοίγει αιφνίδια το παράθυρο
Υπέροχο κάδρο
Εσύ με δυο μάτια ωκεανούς
να χύνεσαι χαρούμενα
κι ανέλπιστα
εντός του κενού μου
Φοράς λευκό κοστούμι
λινό χαμόγελο
και ξεφτισμένη τζην λαχτάρα
Γιατί ήρθες;
Τα κοχύλια μου δεν στα δίνω
μα ούτε και τους στίχους μου
Ξοδεύτηκα ανούσια
κι εγώ κι εκείνοι
Δεν ξέρεις από τρυφερά σκοτάδια
και συνωμοσίες αγαπητικές
Ηλιοβασίλεμα με ήλιο
ή και χωρίς
Δεν έχει σημασία
Καταρρέω όλο και συχνότερα
τελευταία
από υπερβάλλοντα πόθο
λησμονιάς
Γιατί ήρθες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου