Ερωτικά Κουστούμια... Τριάδα Ζερβού.

Αδίστακτος!!Ξεδιάντροπος!!
Έρως δαιμονικός!!
Δειλιάζω ν'ανταποκριθώ,
μα τελικά ρισκάρω!!!
Αδέσποτος,αδιέξοδος,
αγύρτης, κτητικός!!
Μα θέλω πάθος στη ζωή,
μήπως και ξεμπλοκάρω.
Ραπίζω την συνείδηση,
ναρκώνω το μυαλό μου,
αφήνω σώμα και καρδιά
να πάρουν αποφάσεις!!
Έχει φωλιάσει το κακό,
μέσα στο κύτταρό μου,
και είναι το κεφάλι μου
γεμάτο αντιφάσεις.
Η σύνεση κι η λογική,
κοιμούνται στην ψυχή μου.
Πάθος αθέμιτο!!Σφοδρό!!
Η σύγκρουση,αγχόνη!!
Χορεύουν χίλιοι διάβολοι,
επάνω στο κορμί μου,
φορούν κουστούμια ερωτικά
κι ακολασίας ζώνη!
Μια μουσική υπόκρουση,
μονότονη στ'αυτιά μου!!
Με ξεκουφαίνει ο ήχος της,
η ηθική χωλαίνει!!
Διώχνω μακριά την σκέψη μου
και την εγκράτειά μου,
κι αφήνομαι στο ακόλαστο,
το πάθος που ρυπαίνει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου