Ετσι είμαι εγώ... Ιωάννα Καγκαρά.

-Ετσι είμαι εγώ
Την καλοσύνη της καρδιάς μου
έμαθα να την διαπραγματεύομαι
χωρίς να με νοιάζουν οι αρνητικές
γνώμες των άλλων.
-Έτσι είμαι εγώ
Ένα παιδί μέσα μου που έμαθε
να δίνει χωρίς να με ανταμείβει
κανένας.
-Η ψυχή μου δεν είναι
συνάλλαγμα στην τράπεζα ψυχών
Δεν την έχω για πώληση.
Θελω να δίνω απλόχερα λίγο φως
αισιοδοξίας και ας μην
ακούω ευχαριστώ.
Γιατί ο κόσμος γέμισε σκιές μέσα του,
και άδειες σκέψεις.
-Έτσι είμαι εγώ.
Ανθίζω την καλοσύνη μέσα μου σε
ένα κήπο που έμεινε ξερός.
Που ξέχασαν οι άνθρωποι να
ποτήζουν τις καρδιές τους,και έμειναν
ξερές από την αχαριστία τους.
-Έτσι είμαι εγώ.
Ένας Πυρήνας γεμάτος ενέργεια
για γενναιοδωρία χωρίς ανταλλάγματα.
-Έτσι είμαι εγώ
Ένα παιδί που επαναστατεί μέσα του
για να μην πάψει να νιώθει
για να μην πεθαίνει μέσα του.
για να μπορεί να ελπίζει
Και έμαθα να λέω:
Την καλοσύνη μάθε να την μετράς
σαν Αρετή,σαν χάρισμα που σου
έδωσε ο Θεός.
Αυτή την ψυχική δύναμη και το
μεγαλείο,είναι ο Πυρήνας
για να ξεχωρίζεις από
τις αδύναμες σκιές
που σε ακολουθούν.

JOANNA KAGARA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου