Καλημέρα ΖΩΉ... Ιωάννα Καγκαρά.

-Καλημέρα ΖΩΉ.
-Ήρθε ο καιρός να ξανασυστηθούμε.
-Με τους συμβιβασμούς είχα ξεχάσει
να ζω μαζί σου.
-Ξέχασα τα σχέδια που έκανα σε ένα
παλιό συρτάρι, και τώρα
κοντεύουν να σβηστούν τα γράμματα.
-Κανείς δεν μου είχε πει για σένα.
-Θα γεράσω και δεν θα προλάβω
να ζήσω σαν παιδί και να παίξω μαζί σου.
-Τρέχεις κυρά ζωή και δεν σε προλαβαίνω.
-Νιώθω ότι έχω μείνει πίσω και εγώ θέλω
να ρισκάρω και να κερδίζω το στοίχημα.
-Όλοι μια άχρωμη εικόνα είναι γύρω
μου και εγώ δεν την ήθελα έτσι
τη ζωή μου.
-Κυρά ζωή μην φεύγεις.
-Μάλλον δεν με γνώρισες ποτέ και
σου ζητάω συγνώμη.
-Δεν ήθελαν μάλλον να κάνουμε
παρέα και μου πάρεις τα μυαλά
από αυτά που με δίδαξαν.
Ήρθε ο καιρός να σου
ξανασυστηθώ.
Καλημέρα ζωή.
Έτσι λέμε εμείς
που νιώθουμε σαν
τα παιδιά της χαράς
και της ανεμελιάς.

Joanna Kagara

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου