Ζωή... Μαριαννα Κοκεδημα.

.....ΖΩΗ
μάθε μου να μην πονάω τόσο, μάθε μου να μην στεναχωριέμαι
και να μην μου πέφτει το ηθικό και το βλέμμα μου κάτω όταν δεν
έχω απαντήσεις στις ερωτήσεις που η μοίρα μου μου κάνει .....
.....ΖΩΗ
μάθε μου να είμαι πιο δυνατή από όσο είμαι μάθε μου να μην
χάσω την πίστη μου και τον εαυτό μου από τον πόνο .......
.....ΖΩΗ
μάθε μου μαζί σου να μην ρισκάρω να ειμαι πιο σωστή......
Τη μοίρα μου να μην προκαλώ.... και να μάθω να ζω
με τους κανόνες του Θεού και να γίνω πιο σοφή....
......ΖΩΗ
μάθε μου την επικοινωνία με το μυαλό μου
και τη ψυχή μου να'έχω.....
.....ΖΩΗ
μάθε μου να μην πληγώνω αυτούς που εσύ μου έστειλες
απλόχερα δίπλα μου... Ν'αγαπάω και Μ'αγαπουν.....
.....ΖΩΗ
μάθε μου να μην θέλω μόνο να παίρνω από αυτούς......
αλλά και να δώσω και τη ψυχή μου αν χρειαστεί..........
μάθε μου να μην ξεχνάω όλους αυτούς που στάθηκαν
στο πλευρό μου στα δύσκολα....
......ΖΩΗ
μάθε μου να πετάω ελεύθερη στον ουρανό...
και μαζί με τα πουλιά στη γη να κατέβω....
κι αν πέσω να μην πονέσω......
να μην προσγειωθω απότομα και σπάσω τα φτερά μου .....
......ΖΩΗ
μάθε μου να σ'αγαπάω με αληθινή αγάπη...
ανεπανάληπτη......
για να υπάρχω στη ζωή αυτή ευτυχισμένη....
Ν'αγαπάω & Ν'αγαπιέμαι
.....ΖΩΗ
είσαι πολύ περίεργη & περίπλοκη...
έχεις πολύ δύναμη.....
Στη ζωή του κάθε ανθρώπου εμφανίζεται κάποιος άλλος
άνθρωπος που με τον ερχομό του εσυ αλλάζεις .....
και σου είναι παντελώς αδιάφορο αν αυτή είναι η απόλυτη
ευτυχία ή ένας μεγάλος πόνος .....
Γιατί εσύ έχεις αλλάξει και δεν θες με τίποτα να γυρίσεις
εκεί που ήσουνα πριν......
πλέον ξέρεις ακριβώς τι θες και τι όχι .....
.....ΖΩΗ
Σ ευχαριστώ που μου έμαθες να με αγαπάω...
να κλαίω...να πονάω..να γελάω..να πέσω
και να ξανά σηκωθώ...
Σ'ευχαριστώ που μου έμαθες να αισθάνομαι να νιώθω..
ν'αγαπάω..να συγχωρώ..
και να νοιάζομαι για τους δίπλα μου.......
......ΖΩΗ
Σ'ευχαριστώ που μ'έκανες παν απ'ολα ΑΝΘΡΩΠΟ
ταπεινή και γέμισες τη ψυχή μου φώς και καλοσύνη.
....ΖΩΗ
Ευχαριστώ για όλα όσα μου έδωσες και για όλα όσα μου πήρες....
γιατί εσύ έχεις πάντα αλλά σχέδια για μας..
εμείς απλά σε ακολουθούμε πιστά....
.....ΖΩΗ
πλέον δέν σε φοβάμαι βλέπεις ήμουν πολύ καλή μαθήτρια.....
Τις σφαλιάρες σου και τη γεύση του πόνου τα έκανα μελωδία
να μην τα ξεχνάω ποτέ ......
έμαθα να σταθώ όρθια σαν θαρραλέα σε κάθε καταιγίδα σου .....
.....ΖΩΗ
Αχ που δεν ήξερα πιο πριν τη αξία είχες
Αχ και να μπορούσα τα χρόνια να γυρίσω πίσω ....
είσαι η μεγαλύτερη σχολή με τα πιο ακριβά δίδακτρα ....
που η πληρωμή είναι ο πόνος. ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου