Η Σκιά... Τριανταφυλλιά Ξήντα.

-Πάλι εδώ είσαι;
-Μη θυμώνεις. Είναι ωραία η σκιά σου!
Νιώθω προστατευμένος!
-Ευχαριστώ, αλλά μήπως να βγεις λίγο στο φως;
Μου φαίνεται πως κρύβεσαι από κάτι.
- Καλά είμαι εδώ. Συνήθισα...
- Χάνεις όμως την ομορφιά της δικής σου σκιάς.
- Δεν έχω σκιά.
- Έτσι νομίζεις;
- Έτσι μου είπαν κάποιοι.
- Πού ζουν αυτοί; Πού τους βρήκες;
- Με αγαπούν. Μάλλον ήθελαν να με προστατέψουν..
- Ναι, το βλέπω.Τελικά κατέληξες στη δική μου σκιά.
Δυστυχώς πρέπει να φύγω σε λίγο.
Είναι καιρός. Κουράστηκα να στέκομαι όρθιος
και σταθερός σε ένα μέρος.
Θα ξαπλώσω! Στη σκιά σου!
- Κι εγώ; Τι θα απογίνω εγώ;
- θα με προστατέψεις! Σου έχω εμπιστοσύνη!
Έχεις μεγάλη σκιά!
- Πώς το ξέρεις;
- Μου το είπε αυτή που με φώτιζε τόσα χρόνια!
- Και ποια είναι αυτή;
- Η αγάπη! Αυτή μας αγκάλιαζε.
Μας έδωσε σκιά να προστατευτούμε.
Όχι για να κρυφτούμε!
Έλα! Ήρθε η δική σου στιγμή!
Δώσε στο φως, τη σκιά σου!

Όταν έγραφα αυτό το κείμενο, δεν θα μπορούσα ποτέ να
φανταστώ, ότι θα βγαίναμε τόσο αιφνιδιαστικά από τις " σκιές"
μας, για να προστατεύσουμε χωρίς σκέψη ,τον συνάνθρωπο.
Η αγάπη δεν έχει χρόνους. Μας αιφνιδιάζει ,όπως και το κακό.
Στέλνοντας άπλετο φως!!
28/7/2021 Τριανταφυλλιά Ξήντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου