Οδός ονείρων... Nikola Painter.

Περπατούσα ονειροπόλος στους άδειους δρόμους της ζωής.
Ήθελα να δείξω, να πω τα όνειρά μου σε κάποιον
και να περπατήσω μαζί του στην όμορφη ζωή.
Η καρδιά μου χτύπησε,
Το μυαλό μου ξεκίνησε και πάλι να σκέφτεται
εκείνη την ξεχασμένη οδό...
Στάθηκα απέναντί σου σε κοίταξα, τα χείλη σου άγγιξα
και έτσι απλά σε ρώτησα...
Έχω όνειρα πολλά μα κι άλλη τόση μοναξιά..
Θα θελες μαζί να διαβούμε
Στην οδό ονείρων;
Κράτησες τα χέρια μου, κουρνιαξες στην αγκαλιά μου
Με κοίταξες στα μάτια μου και ξεκίνησες
το μακρύ ταξίδι της ζωής διαβαίνοντας αυτό το δρόμο...
Τι θα ήταν ένας ωκεανός αν τα κύματα του δεν έδιναν
ζωή στα πλάσματα που κατοικούν σε εκείνον..
Όλες μου οι επιθυμίες εκπληρώθηκαν
Αφού η καρδιά σου χτυπάει για τη δική μου
και η ψυχή μου γεννιέται κάθε λεπτό
όταν τα μάτια σου αντικρίζει.
Ένα συναίσθημα είναι η ζωή σύμφωνα με τα όνειρά μας
Μην βυθίζεσαι στο παρελθόν
Κάνε όνειρα για το μέλλον και περπάτησε κοντά μου
Στην οδό ονείρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου