Ώρες αποχωρισμού... Vasileios Vikatos.

Κλείσε τα φώτα πια,,
στρώσε κρεβάτι ,
πάρε τα "καλημέρα" σου απ' το καθρέφτη ,
και φύγε κάπως σαν το κλέφτη ,
να λέω πως με έκλεψε η αγάπη .
Πες στους γειτόνους σου ,
ότι φεύγεις για λίγο ,
να έχεις κάτι τις, να σε προσμένει ,
μα το έχεις ξαναδεί το έργο ,
ότι δε μένει πάντα φεύγει .
Φύγε εσύ, κι εγώ θα έχω να πληρώσω
όσα δε πλήρωσα, αυτά που είχες ανάγκη ,
στο πρώτο έρωτα που θα έρθει θα ματώσω ,
θα δω το απλήρωτο να με ξανακυριεύει .
Πάρε το δάκρυ σου ,
φόρα ένα γέλιο ,
από εκείνα εκεί που σ' είχα κάποτε γνωρίσει ,
και θα το δεις, πώς θα βρεθεί σ' αυτή τη ζήση ,
ένας να δώσει, όσα εγώ δεν έχω δώσει .
Φύγε εσύ, κι εγώ θα έχω να πληρώσω
όσα δε πλήρωσα, αυτά που είχες ανάγκη ,
στο πρώτο έρωτα που θα έρθει θα ματώσω ,
θα δω το απλήρωτο να με ξανακυριεύει .
Copyright © Vasileios Vikatos
Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου