Με Βρήκες Ποίηση... Νάνσυ Παχή.

Με βρήκες, ποίηση νεράιδα,
μέσα μου , έφερες λιακάδα
γράφοντας στίχους στο χαρτί
πόσο μου άλλαξε η ζωή
Έμπνευση , ποίηση , μου δίνεις
κι ότι με θλίβει το σκορπίζεις
ξεχνιέμαι σε έρωτες κι αγάπες
έστω κι αν είναι αυταπάτες
Πιάστηκα, ποίηση μοιραία
στα δίχτυα σου μέσα, τι ωραία
όταν η έμπνευση με ζώνει
αυτή η πένα μου , με λιώνει
Με βρήκες ποίηση , αστέρι
όμως δεν ήταν μεσημέρι
πέντε θυμάμαι το πρωί
ζάχαρη εκείνη η στιγμή
Γίναμε χρόνια κολλητές
σαν σιαμαίες αδερφές
μ'ακολουθείς όπου κι αν πάω
ευχάριστα πλάι σου , περνάω
Με βρήκες ποίηση, πλανεύτρα
χρυσή μου , Κίρκη, καρδιοκλέφτρα
κυλάς στις φλέβες μου , τι θαύμα
με μάγια , κλείνεις κάθε τραύμα
σε θέλω γόησσα , μαζί μου
να ανασταίνεις την ψυχή μου..
Νάνσυ Παχή
Πνευματικά δικαιώματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου