Το άγγιγμα του Θεού... Nikola Painter

Ένα άγγιγμα που ποτέ δεν πονά
Παρά μόνο παραδείσου ανθούς καρποφορεί..
Είδα τον Άγγελο μέσα στο βλέμμα σου και τότε
αισθάνθηκα το άγγιγμα του Θεού στην ψυχή μου.
Ήταν εκείνη τη στιγμή που η καρδιά
ξαναζωντάνεψε και η ζωή μου είπε...
<Προχώρα>
Ταξίδεψε μέσα μου το τριαντάφυλλο που άρχισε
να ανθίζει από τη στιγμή που τα δικά σου χέρια κράτησα.
Σήκωσα το βλέμμα μου ψηλά στον ουρανό
Και τότε το πλοίο σάλπαρε για την θάλασσα
του Θεού βυθίζοντας την καρδιά μου
στη δική σου αγάπη.
Απελευθέρωσες τον Άγγελο που έκρυβα
μέσα μου μόνο με μία ματιά σου,
Διώχνοντας κάθε βαθύ σκοτάδι πού στην άβυσσο
του μυαλού μου υπήρχε.
Μόνο ο άνθρωπος που έχει γνωρίσει το φως
και το σκοτάδι μπορεί να καταλάβει το άγγιγμα
του Θεού μέσα στην καρδιά του.
Μέσα από το βαθύ σκοτάδι της ανύπαρκτης
μικρής ζωής μου μπόρεσα και είδα το φως
των αστεριών μέσα στη δική σου καρδιά.
Σε ευχαριστώ θεέ μου που το άγγιγμά σου
Είχε γραμμένο το όνομά της....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου