Οι Φίλοι Μου... Νάνσυ Παχή.

Οι φίλοι μου ,το αλατοπίπερο στη ζωή μου ..
Ανεκτίμητοι πολύτιμοι λίθοι, που δίνουν λάμψη
στην κάθε μέρα μου .
Στήριγμά μου , σαν δεύτερη οικογένεια , στα δύσβατα
μονοπάτια που συναντώ στο διάβα μου .
Παντοτινές ακούραστες φιγούρες , συνοδεύοντάς
με στις ανηφόρες, που δυσκολεύουν τα βήματά μου...
Αστείρευτη πηγή χαράς και ευτυχίας , εμφυτεύοντας στο αίμα
των φλεβών μου , ζωντάνια , δύναμη και αισιοδοξία..
Πομποί θαλπωρής και γαλήνης στις ξαφνικές
καταιγίδες του καιρού μου ..
Άγγελοι αγάπης ,που διαλύουν σύννεφα με τα γλυκά τους λόγια,
όταν πέφτω στα πατώματα, με αποτέλεσμα να αναδύομαι
σαν δεύτερη Αφροδίτη από τις στάχτες μου ..
Παράδεισος λουλουδιών που στολίζουν με τα λαμπερά τους
χρώματα , τον πίνακα του χρόνου μου .
Συντροφιά αναντικατάστατη, που λιώνει τις μοναξιές μου ,
με το τρυφερό της χάδι και το αληθινό χαμόγελό της ..
Οι φίλοι μου , άστρα λαμπερά , χαρίζοντας φως στα σκοτάδια
της ψυχής μου.
Βάλσαμο ανακούφισης, της θλίψης και του πόνου ,
στην ανημπόρια της μοίρας μου ..
Αρωματικές μοσχοβολιές , χειμώνες και καλοκαίρια ,
που ευωδιάζουν την ατμόσφαιρα του ουρανού μου .
Ενέσεις μελιού , που στάζουν γλύκα , ασταμάτητα στα
κύτταρα της ύπαρξής μου .
Ζωοφόρος ήλιος , που ζεσταίνει με τις χρυσές ακτίνες του ,
τα φυλλοκάρδια μου , όταν νιώθουν παγωμένα...
Κρατώ τους φίλους φυλαχτό μου
προστάτες πάντα στον καιρό μου
πνοή μου δίνουν και πετάω
μαζί τους , βάσανα ξεχνάω
κάθε στιγμή μας γιορτινή
τόνους, γεμάτη, θαλπωρή..
Οι φίλοι μου , σαν πανάκριβα , ξεχωριστά , ζηλευτά διαμάντια,
που κοσμούν τα δάχτυλα των εποχών μου .
Και είναι οφθαλμοφανές ότι οι εκτυφλωτικές, εντυπωσιακές
πολύχρωμες ακτίνες τους , διαπερνούν τα σπλάχνα μου ,
και διαχέονται στο άπειρο του διαστήματος, προκαλώντας
το οφθαλμικό σάστισμα όλου του περιβάλλοντος..
Είναι αυτοί οι άνθρωποι, που η αναπνοή τους ενώνεται
με τη δική μου , εξολοθρεύοντας ιούς και μικρόβια ,
που θέλουν να διαταράξουν την ηρεμία μου ...
Τα λατρεμένα μάτια τους, ηλεκτρική αντλία αγάπης ,
καλοσύνης, ανθρωπιάς, δύναμης , ονειροπόλησης , για
ν'αναπνέω και να διακτινίζομαι στα όνειρα της φαντασίας μου...
Εύχομαι σ'όλους αυτούς τους λαμπυρίζοντες Αυγερινούς
φίλους μου , να χαίρουν άκρας υγείας κι ευτυχίας,
για να με κάνουν να λαμποκοπώ ακόμη κι απ' τις χαραμάδες
των πιο θλιμμένων , πονεμένων ημερών μου .
Είστε αγαπημένοι μου , τα στολίδια της προσωπικότητας μου ...
Κλέβω από την ομορφιά σας και μαγεύω με την μαγική
αύρα μου, ολόκληρη την οικουμένη...

Νάνσυ Παχή
Πνευματικά δικαιώματα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου