Είσαι το φυλαχτό μου... Ιωάννα Καγκαρά.

Στο ξύπνημα παλιών
πληγών
που είχα καλά κρυμμένα
σαν συρματοπλέγματα κρατώ
να μοιάζουν μπερδεμένα
α) Αντάμωσαν οι δυο καρδιές
γιατί είναι πληγωμένες
τις λέξεις σου τις κράτησα
σαν αφιέρωση γραμμένες.
Συγνώμη αν σε πλήγωσα
φταίω και στο φωνάζω
εγωισμό με γέμισα
που ξέρω σε τρομάζω.
β) Σου το'χα πει πολλές φορές
γεννήθηκα για σένα
μα εσύ ποτέ δεν μ' άκουσες
με έβλεπες σαν ψέμα.
Ποτέ μου δεν φαντάστηκα
πως θα βρεθείς μπροστά μου
να μου θυμίσεις πως μπορεί
να εμπιστευτεί η καρδιά μου.
γ)Θα ευχόμουν να με έπαιρνες
μια τρυφερή αγκαλιά
να δεις πως είμαι αληθινή
να μην φοβάσαι πια.
Μην προκαλείς τη μοίρα σου
με φόβο ρημάζει η ζωή μου
και ας ήξερα απ'την αρχή
πως είσαι η αναπνοή μου.
δ)Εγώ τι θέλεις να σου πω
τι άλλο ν' αποδείξω.
Σαν φυλαχτό σε κράτησα
βαθιά μου να σε σφίξω.

Ιωάννα Καγκαρά
31/5/2022

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου