Τότε... Δώρα Μεταλληνού.

τότε....
που γεννήθηκα οι θεοί ακόμα κρατούσαν χρωστήρα
στις συναστρίες ρούφαγα το αειφόρο Φως
με τ΄ αποχτενίδια της Βερενίκης στόλιζα τον Όνειρο
και με τ΄αηδονιού το τερέτισμα έγραφα λέξεις
όταν θα φύγω ...
δεν έχω τίποτα να σου αφήσω
ένα λαβωμένο ζαρκάδι είμαι
που θα αιμορραγεί στους ουρανούς
τρύπιες κι οι τσέπες
η καρδιά στράγγιξε στην ανομβρία
ούτε τον οβολό για τον Περαματάρη...
πως θα περάσω τον Αχέροντα;
αδηφάγα τα όρνια με ρήμαξαν
τι κι αν ήμουν το θαύμα της Δημιουργίας;
ξόδεψα την ψυχή μου σε στέπες ανούσιων
κι η φασκιά μου στο εικονοστάσι
προσάναμμα σε πυρκαγιές
τι να σου αφήσω για να με θυμάσαι;
στέρφες οι χούφτες
στέρεψαν τα ρυάκια στις πηγές τους
κι ήταν τόσο όμορφος τούτος ο κόσμος....
σου χαρίζω μόνο τις πληγωμένες λέξεις μου
ξέρεις...
τα ναυάγια διηγούνται ώραίες ιστορίες....

Δώρα
φωτ. Marios Metallinos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου