Στίχος του Νοέμβρη... Κτενά Ρούλα.

Αχ,και νά ήμουν μουσική,
νότα πορφυρή σε ασπρόμαυρο πεντάγραμμο !
Τραγούδι νά 'μουν, ή τού Νοέμβρη αποκοτιά ,
ή έστω φύλλο από μιά ερυθρελάτη.
Χαμένο ρούχο πλάτανου, δοσμένο στον αγέρα ας ήμουν.
Ας ήμουν σημάδι στο σκοτεινό στενό,
φώς από νιό φεγγάρι,
ή ξεχασμένο όνειρο, αχτίδα στο περβάζι.
Ας ήμουν τριαντάφυλλο κίτρινο από ζήλεια,
πόθου ας ήμουν στεναγμός στά χείλη τού χειμώνα .
Σ'ένα σεντούκι ας ήμουνα σεντόνι με δαντέλα,
μετάξι κι ασημοκλωστή , σε κέντημα μοτίφι,
Πέτρα ας ήμουν σ' εκκλησιά με τού ουρανού τό χρώμα,
ή κουκουνάρι έλατου, ή μιά πευκοβελόνα,
Νά' μουν ντυμένη στα χρυσά, στά κόκκινα, στά μαύρα,
στά πράσινα, στά καφετιά, στά κίτρινα στά γκρίζα,
Νά ' μουν κυδώνι, κάστανο, ψητό να ήμουν μήλο,
από κανέλα μυρωδιά, γλυκιά μαύρη σταφίδα.
Ας ήμουν έστω αναπνοή,
χαμόγελο και δάκρυ,ας ήμουν ένα πρωινό,
ενός Νοέμβρη στίχος.....
Κτενά Ρούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου