Πορφυρογέννητη αρχόντισσα - αν μου ζητούσες... Nikiforos Taptos.

Αν μου ζήτησες το χρώμα του έρωτα μου για εσένα
θα σου έλεγα είναι πορφυρός και κραταιός όπως
μια τρανή αυτοκρατορία που διαρκώς αυξάνει
Αν μου ζητούσες την οσμή του έρωτα μου για εσένα
θα σου έλεγα ότι είναι το μεθυστικό άρωμα του
«Νάρκισσου ποιητή των Πρεσπών» που στην ψυχή φτάνει.

Αν μου ζητούσες τη γεύση του έρωτα μου για εσένα
θα σου έλεγα ότι είναι το Gulab Jamun των Ινδιών.
Αν μου ζητούσες τον ήχο του έρωτα μου για εσένα
θα σου έλεγα ότι είναι αυτός της άνοιξης που κορυφώνεται
με τον οργασμό της φύσης και φτάνει στα εσώτατα των καρδιών .

Αν μου ζητούσες την υφή του έρωτα μου για εσένα
θα σου έλεγα ότι είναι το δέρμα ενός βρέφους που έχει
την ανάγκη του χαδιού σου
Αν μου ζητούσες αντιστοιχία ο έρωτας μου για εσένα
είναι όπως η αγάπη που μοιράστηκε στον Μυστικό Δείπνο
και σου χάρισα το αίμα μου και την ψυχή μου
ως εισιτήριο θείου ταξιδιού σου.

Αν μου ζητούσες ένταση ο έρωτας μου για εσένα είναι
η επανάσταση του Τρότσκι και βρίσκεται
σε μια αδιάκοπη ανατολή
Αν μου ζητούσες σύγκριση ο έρωτας μου για εσένα μπορεί
μόνο να ταυτιστεί με τις αρχέτυπες πλατωνικές
μορφές και με το αρχέγονο φιλί.

Αν μου ζητούσες τι έκανε ο Θεός, Αυτός όρισε εσένα
ως έρωτα μου, εσένα ως όνειρο που μεσουρανεί στην ψυχή μου.
Αν μου ζητούσες το σχήμα του έρωτα μου, αυτό είναι
η ίδιο με της δεσποτικής εικόνας της Θεοτόκου
που σε αυτή σε δοξάζω με προσευχή μου.

Νικηφόρος Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου