Γιάννης Χαραλαμπάκης.

Όταν βγήκα από το εγώ μου ανακάλυψα
έναν κόσμο διαφορετικό, μόλις ξαναμπήκα κατάλαβα
ότι δεν θα πρέπει να είμαι όπως ήμουν.
Έχω φτάσει σε ένα σημείο στη ζωή μου που έμαθα
την αξία της ελευθερίας και εντελώς αντίθετα με ό,τι
πιστεύουν πολλοί, για μένα η ελευθερία είναι η πορεία
προς μια συνειδητή ύπαρξη.
Ξέρω ότι μπορώ να θέλω αυτό που δεν μπορώ να έχω,
ξέρω ότι έχω αυτό που ίσως δεν θα ήθελα ποτέ να έχω,
ξέρω ότι μπορώ να ονειρεύομαι αυτό που δεν μπορώ να είμαι,
ξέρω ότι είμαι αυτό που ποτέ δεν ονειρεύτηκα,
ξέρω ότι μπορώ να κάνω αυτό που κανείς δεν έχει κάνει ποτέ,
ξέρω επίσης ότι δεν έκανα όλα όσα ήθελα να κάνω.
Δεν πιστεύω σε τίποτα πια, δεν πιστεύω σε κανέναν,
αλλά δεν μπορώ να σταματήσω να πιστεύω στον εαυτό μου.
Συνεχίζω ακόμα και τώρα την πορεία μου
προς την απόλυτη, προσωπική μου ελευθερία...

Γιάννης Χαραλαμπάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου