Αναγέννηση ονείρων... Βάσω Ιορδάνου Κοσμίδου.

 Άνοιξέ μου τις χούφτες σου

να δω την σκόνη των ονείρων σου.
Άνοιξέ μου τα μάτια σου
να δω τις ασάλευτες λίμνες τους
να μετατρέπονται σε καταρράκτες.
Άνοιξέ μου τη καρδιά σου
να δω τους φόβους της.
Άνοιξέ μου τη ψυχή σου,
να ξεριζώσω τους κλώνους
που ρίχνουν τις σκιές στη ζωή σου.
Βάτος, άβατος, ανέγγιχτος
δυναμώνει εντός σου και θεριεύει.
Γρατζουνάει με τα αγκάθια της τον ήλιο,
τον ματώνει, τον πνίγει, τον αποδυναμώνει.
Σκοπός, να "ανάψει" μόνο σκότος.
Άφησέ με, να εισέλθω εντός σου.
Είμαι η πρωινή ηλιαχτίδα,
που ξενύχτησε στο κατώφλι της ζωής σου.
Άφησέ με, να γίνω αγχόνη, φωτιά.
Καιόμενη βάτος ο φόβος σου.
Άφησέ με, να τυλιχτώ στα ριζά της.
Να την κάψω, όπως έκαιγε τα όνειρα σου.
Όπως άνοιγε πυρ στην ταμπουρωμένη ζωή σου.
Σε λίπασμα να μετατρέψω τις στάχτες τους.
Να πάρουν μπόι τα όνειρα να βγουν έξω στο Φως!
Να αναγεννηθούν!

Από την συλλογή μου: "Ρίχνω στην κούπα μου Ήλιο " (2019 - 2023)
Βάσω Ιορδάνου Κοσμίδου
Το υπέροχο έργο είναι του εκλεκτού φίλου και εξαιρετικού καλλιτέχνη Vagianos Kalathas , τον ευχαριστώ από καρδιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου