Αγάπη είναι να μπορείς να λες ελεύθερα τη γνώμη σου χωρίς να φοβάσαι οτι θα κριθείς ή θα γελάσουν μαζί σου. Να χαμογελάς σε κάθε αγγιγμά της, σε κάθε κλήση ή μήνυμα στο κινητό σου. Η σκέψη σου να είναι μονιμα κολλημένη σε όμορφες στιγμές χωρίς να φοβάσαι ότι θα τελειώσουν. Να μην σκέφτεσαι τίποτα άλλο παρα μόνο πότε θα την δείς και πότε θα την πάρεις αγκαλιά! Να χώνεσαι εκεί μέσα και να περνάνε τα λεπτά και οι ώρες χωρίς να το καταλαβαίνεις! Να κάνεις πράγματα που την κάνουν ευτυχισμένη, μόνο αυτό να ζητάς, τα μάτια της να λάμπουν και να είναι ευτυχισμένη... Τι άλλο μπορεί να είναι αγάπη; - Angie

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου