Βαρύς Χειμώνας Πλάκωσε... Ζερβού Τριάδα.

Κάθομαι στο σαλόνι μου και νιώθω σαν Σαλώμη,
όχι με πέπλα διάφανα,μα με εφτά παλτά!
Σαν Εσκιμώου τα πόδια μου με γόυνινα μποτάκια,
μήπως τα νιώσω φίλοι μου για μια στιγμή ζεστά.

Κρατώ στα χέρια μου χαρτιά,ένα χοντρό πακέτο,
λογαριασμούς απλήρωτους,φόρους μα και τα νοίκια,
και σκέφτομαι που θα το βρω το χρήμα να πληρώσω,
θαρρώ θα ξεγιβεντιστώ!! Θέ μου μασκαραλίκια!!

Εγώ που πάντα από νωρίς αγόγγυστα πληρώνω,
τώρα ζορίζομαι παιδιά και πως θα βγω στο δρόμο,
όλοι εμένα θα κοιτούν και την κατάντιά μου,
σίγουρα θα με συζητούν μέχρι να βγει ο χρόνος...

που τελειώνει και εγώ ακόμα περιμένω,
το περσινό επίδομα που είπαν πως θα δώσουν,
για θέρμανση να μην ψοφώ!! Μα φαίνεται δεν έχουν,
αν είναι δυνατόν παιδιά αυτοί να με προδώσουν.

Απέναντί μου στην τι βι ,δυο χαρωπές κυρούλες,
ψήνουνε λέει αστακό με σάλτσα από γαρίδες!
Τρέχει το σάλιο μου,πεινώ,μα ούτε ψωμί δεν έχω,
λέω να πιάσω τα βουνά να φάω αστιβίδες...

Πιάνω το πρώτο το χαρτί! Φόρος χαστούκι,απίστευτος,
που πρέπει εγώ η πλούσια των είκοσι ευρώ,
που παίρνω μεροκάματο να τρέξω να πληρώσω,
μήπως ελωλαθήκανε;Τι μήπως...Σίγουρα θαρρώ...

Το δεύτερο ο ΕΝΦΙΑ!..Μ'αφού δεν έχω σπίτι,
μόνο ένα κουμο στο χωριό,και κτήμα αγριάδα!
Ναι,αλλά βλέπει θάλασσα,γράφουνε στην σελίδα,
παγώνουνε τα χείλη μου απο την σαστιμάδα..

Τριακόσσια ευρώ λογαριασμός στο ρεύμα η ΔΕΗ,
Δεν έχω εργοστάσιο,σ' ένα δυάρι μένω,
μα φαίνεται είμαι απρόσεχτη,ξεχνώ να κλείνω φώτα,
καλά μου κάνουνε λοιπόν, θέλω και τα παθαίνω...

Πετώ στην άκρη τα χαρτιά,και πιάνω μια κουβέρτα,
ξυλιάσανε τα χέρια μου,μπλαβίσανε τα χείλια!
Λυπούμαι την κυβέρνηση που πράμα δεν θα πάρει,
αλλού ο παπάς,αλλού εγώ κι αλλού τα πετραχείλια..

Μα δεν πειράζει,οι άλλοι σίγουρα έχουνε να πληρώσουν.
Μονάχα εγώ επόμεινα χωρίς λεφτα στο κρύο,
μ'απλήρωτους λογαριασμούς,φόρους κι υποχρεώσεις,
άδειο κεφάλι,άδεια κοιλιά και άδειο το ψυγείο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου