Ένα Ανεξερεύνητο Ταξίδι Της Ψυχής... Μαρία Ιωάννου _Φίλη.

Αχ πόσο θα ήθελα να ήμουνα
κοντά σου την ώρα αυτή ,που ξέσπασες
σε αναφυλλητά σαν μικρό παιδί καρδιά μου !!

Τσακισμένη η φωνή από τον
πόνο της ψυχής σου και ένα τεράστιο γιατί στα χείλη .
Και εγώ μακριά σου αλλά νοερά τόσο κοντά σου !!!

Σε αγκαλιάζω δυνατά φοβάμαι μην σέ πονέσω .
Θέλω να σε κλείσω για να μήν πονάς
και από τα στενά της θλίψης σου να σε βγάλω .!!
Να σκουπίσω τα δάκρυα σου με τα γλυκά φιλιά μου
και να σου πω έτσι είναι μάτια μου η ζωή .

Καραδοκεί δίπλα μας ο θάνατος .
Αυτός ο ανερμήνευτος ,επώδυνος αποχωρισμός .
Ένα άλυτο μυστήριο ψυχή μου !!

.Δεν μπορείς να τον ξεγελάσεις όπου να είσαι θα σε βρει .
Παίρνει την ψυχή όπως το περιστέρι και πετάει
ψηλά στα ανεξερεύνητα παλάτια του ουρανού .!!

Να θυμάσαι όμως η ζωή είναι εφήμερη για αυτό απόλαυσε την .,
Δεν σου ζητάω να τον ξεχάσεις αντίθετα να τον έχεις πάντα
στην καρδιά σου και να θυμάσαι ότι πέρασες μαζί του.!!

Ψυχή μου η καρδιά μου αυτά τα λόγια αγάπης
ήθελε να σου πει και στα άστρα μαζί της να βρεθείς !!!

Μαρία Ιωάννου _Φίλη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου