Γυναίκα Μόνα και Φιλί... Ελένη Παπαμακαρίου.

..Και ..Να το ξεπεταρουδι μου ...
..Ήρθε να μου δωσει το πιο γλυκό φιλί .
..Που τόσο το περίμενα .
...Να ξεχάσω όλους τους πονους ..
..Της μεγάλης Οδύνης .

...Να κάνεις ..Μια Γυναίκα ..ΜΑΝΑ .
..Να με κάνεις να ξεχάσω ...
Τα ξενύχτια όταν σ"άκουγα ...
..Να φλετουρας ..μέσα στα σπλάχνα μου ..
...Να σε χαϊδεύω και να γίνομαι ..
Τρισευτυχισμενη ..

,,Φίλα με ξεπεταρουδι μου ..
..Καρπός της αγάπης μου ..
....Και του Έρωτα μου .εσύ όλα ..Εσύ .

...Μαζί θα προχωράμε στη ζωή .
...Ο Άγγελος σου εγώ θ"αμαι .
...Να μην προλάβει δάκρυ να σε πνίξει ...
..Κι εσύ ξεπεταρουδι μου ...
Ένα φιλάκι μόνο θα μου δωνεις .

...Αυτή θα είναι η Δύναμη μου ...
..Μικρό μου .!
Μες στις φτερούγες μου ...
Θα βρίσκεις ..τ"απωγιο ...
...Και τα πικρά γλυκά θε να τα κάνω .

,,,,Εγώ ..η Γυναίκα ...Μάνα ..
Ο φόβος και ο τρόμος ...
..Των εχθρών σου .!
..Εσύ μονάχα ένα φιλί ξεπεταρουδι μου ..
Θα μου δίνεις να τα ξεχνώ όλα !

....Κι όταν θα έρθει η ώρα ...
...Την τελευταία μου ...
..Ανάσα για να"αφήσω .
..Εσύ ξεπεταρουδι μου ..Ένα γλυκό φιλί ...
...Θε να μου δώσεις .
,,,,,,,Κι ..Εγώ ..Θα ..Τα ..Ξεχάσω ..Όλα !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου