Όμορφη θάλασσα... Βάσω Ιορδάνου Κοσμίδου.

Όμορφη θάλασσα!
Όμορφη είσαι όπως κι αν μου μιλάς.
Στην σιγαλιά σου
έρχομαι να κλειστώ
στην υγρή αγκαλιά σου.
Να μου κλείσεις με την αλμύρα σου
ανοιχτές πληγές.
Να μου αποδείξεις
ότι οι πληγές πονούν
όταν ανοίγονται
στα αγκάθια γυμνή περπατώντας.
Μα πονούν
κι όταν τις θωπεύεις
χωρίς να τις θεραπεύεις.

Σε ακούω κι όταν μου μιλάς
με τον ήχο των κυμάτων
που έρχονται απ' τα βάθη σου.
Όμορφη είσαι και πάλι.
Ακούω τα μηνύματα
απ' του ορίζοντα τα βάθη
που μιλούν ακατάπαυστα
για των ανθρώπων τ' ανείπωτα πάθη.
Εκείνα που δεν τολμούν
να εξομολογηθούν
γιατί νιώθουν τ' ασυγχώρητα λάθη.
Όμως εσύ τα σβήνεις, μαζί
με των κυμάτων σου το θάνατο
όταν πελαγωμένα έρχονται απ' τα βάθη
και θάβονται στις ακρογιαλιές.

Όμορφη θάλασσα
σε τούτα τα κύματά σου
βλέπω να σβήνουν στο χρόνο
τα βήματα που άφησαν τ' αβαθή ίχνη
ανθρώπων που σε κέρασαν ανέμους.
Σε ικετεύω θάλασσά μου
θέλω να θάψω μέσα σου
όλα τα μυστικά μου.
Να έχεις τρικυμία
όταν σου τα ομολογώ.
Να τα παίρνεις με μανία
να σβήνουν στου ορίζοντα
την νοητή γραμμή.
Η δύση σαν έρθει, να τα σκεπάσει
και κάθε ανατολή, καντήλι ν' ανάβει
για αιωνία η μνήμη τους.

Δεν σε κερνώ θάλασσά μου ανέμους.
Σε κερνώ τ'ανείπωτα της ψυχής μου μυστικά.
Έρωτες που έπνιξα, πριν άνοιξες δουν.
Πριν των ανθρώπων, οι λογικές
αμαρτωλούς τους βαφτίσουν.

" Όμορφη θάλασσα "
Από την συλλογή μου: Ορθή Πορεία Ψυχής
(Ποιήματα και Κείμενα)
Art: Jimmy Lawlor

1 σχόλιο: