Αν υπάρχει...

Αν υπάρχει συγγνώμη
συγχώρησε με!
Αν το αύριο θα έλθει
κάνε με να ζω μ αυτό!
Αν υπάρχει φως
δείξε μου το γιατί δε βλέπω!
Αν υπάρχει υγεία
δώσε μου την, την έχω ανάγκη!
Αν υπάρχει αγάπη
δώσε μου την, θέλω κάποτε να την αισθανθώ
Αν υπάρχει λησμονιά
δώσε μου την, θέλω κάποτε να λησμονήσω!
Αν υπάρχει δύναμη
δώσε μου την, θέλω κάποτε να την αποκτήσω!
Αν υπάρχει ελπίδα
δώσε μου την, πολλά χρόνια ψάχνω να τη βρω!
Αν υπάρχει λευτεριά
δώσε μου την, θέλω κάποτε να την αποκτήσω!
Αν υπάρχει έρωτας
δώσε μου τον, θέλω κάποτε να τον γευτώ!
Αν υπάρχει καλοσύνη
δώσε μου την, θέλω κάποτε να την απολαύσω!
Αν υπάρχει σύντροφος
δώσε μου τον, τον χρειάζομαι στη μοναξιά μου!
Κι αν όλα αυτά υπάρχουν μα δεν είναι για μένα,
δώσε μου την υπομονή και το κουράγιο
να υποφέρω τη στέρηση τους !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου