Πόθος... Μαριαννα Κοκεδημα.

Πόθος
φόρεσα κόκκινο φόρεμα απόψε
να μοιάζω
με το πάθος σου για μένα !

Επιθυμώ
να ήσουν εδώ στην αγκαλιά μου
να αγγίζεις το κόκκινο φόρεμα
που, εσύ μου πήρες !

Σου άρεσε
γιατί μοιάζει με τον έρωτα
μου είπες :
Ω !! Ναι σου πάει πολύ !!


Απόψε
το φόρεσα για σένα
αλλά εσύ λείπεις !
Είσαι τόσο μακριά
αλλά και τόσο κοντά μου !

Το νιώθω
είσαι εδώ εντός μου
και με καμαρώνεις
Όπως τη πρώτη στιγμή !

Χορεύουμε
το αγαπημένο μας τραγούδι
θυμάσαι ;
αυτό που μου αφιέρωσες!

Απόψε
μαζί εδώ αγκαλιά μου
κράταμε σφιχτά οπως παλιά !

φίλα
τα κόκκινα μου χείλη
μύρισε ,το άρωμα του σώματος μου !

Μυρίζει
άνοιξη μου είπες κι έρωτα !
μυρίζει πολύ από σένα 
μύρισε με σε παρακαλώ !

Μυρίζεις
Αγάπη & Ζωή ,ζωή μου
κι έφυγες σαν φύλο
στον.αέρα .....!

Εγώ
σ'έχω μέσα μου ,εδώ στο μυαλό
και στη ψυχή !
Είναι τόσο έντονα όλα απόψε !
Σαν το κόκκινο φόρεμά σου !

Εκεί
είναι η θέση σου
μεσα μου κ μέσα σου
αυτή είναι η αγάπη μας !!!
Αυτός είναι ο έρωτας !!

Κόκκινα
Σαν τα χείλη σου
που λαχταραω να τ'ακουμπήσω
μ'ένα φιλί δυνατό
να τα σφραγίσω !!!

Μαριάννα Κοκεδήμα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου