Το ρεπό... Νίκος Ορφανίδης.

Alone Man Smoke Cigarettes Near The Seaside and Looking Sea by  ahmetodabasi_new on Envato Elements
Χάθηκαν τα χρόνια μου
στους σέρτικους χειμώνες
κι έψαχνα το όνειρο
στην νύχτα να φανεί
κρύψανε την ελπίδα μου
σε έρημους στρατώνες
να μη την βλέπει χάραμα
και ψάξει να με βρει
R
Πάντα στο περιθώριο θα ζω δυστυχισμένος
στα κρύα μονοπάτια μου θα ψάχνω την ζωή
χαμένος μες στα ζόρια μου και πάντα λυπημένος
κι' αυτό το δήθεν όνειρο ακόμα να φανεί
2)
Έψαχνα τα χρώματα
να βρω κάποιας αγάπης
κι’ ήταν όλα μάταια
και τόσο μακρινά
ριγώ στην καταιγίδα μου
μες στου βοριά το μάτι
και το κρυφό μου όνειρο
να γίνετε βορά
3)
Έριξα το βλέμμα μου
στου ουρανού την άκρη
κι' άπλωσα τα χέρια μου
ψηλά προς τον θεό
μα ο καλός μου ο άγγελος
μου έκλεισε το μάτι
μου είπε φίλε σήμερα
πως έχουνε ρεπό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου