Έτσι ακριβώς... Carpediem Roza.

Έτσι ακριβώς!!!
Μου αρέσει να χαμογελώ! 
Ας λένε όλα κλάψε.
Μου αρέσει να είμαι ακόμα ζωντανή!
Ας μοιάζουν όλα γύρω πεθαμένα.
Μου αρέσει να ονειρεύομαι και 
Ας λένε όλοι προσγειώσου..

Μου άρεσει. 
 Ν’αγκαλιάζω.... Να ερωτεύομαι 
Να πληγώνομαι...Να ξαναγεννιέμαι...
Να ζητάω συγνώμη...
Να πιστεύω στους ανθρώπους...
Να χαζεύω τη θάλασσα...Ν’ ακούω μουσική...
Να κλαίω...Να πονώ...Να γκρινιάζω...
Να πετάω στα σύννεφα...
Να θαρρώ πως μπορώ ν’ αλλάξω το κόσμο...
Να αγαπάω...Να αγαπιέμαι...Να ζω!!!

Μεγάλωσα πια και δεν έχω διάθεση
να αρέσω σε όσους δεν αρέσω.
Να αγαπάω αυτούς που δεν με αγαπάνε. 
Και να χαμογελώ σε αυτούς που δεν μου χαμογελάνε.
Δεν χαρίζω ούτε λεπτό σε αυτούς που λένε ψέματα,
η θέλουν να με χειραγώγησουν...
Και ας μείνω μόνη μου, το προτιμώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου