Στοχασμοί και Όνειρα... Δημήτριος Κεραμίδας.

Στά λόγια σου αφήνουμε κι εγώ καί ή ψυχή μου,
θά τά κρατήσω στήν καρδιά όλα σάν προσευχή μου ...
Είσαι πλάσμα υπέροχο, στολίδι τής ζωής μου,
εσύ ό χτύπος τής καρδιάς αγάπη τής ψυχής μου !
Θέλω νά είναι όμορφη πάντοτε ή ζωή σου
εγώ θά είμαι πλαϊ σου, σάν τή σκιά μαζί σου ...
Μέ κάνεις νοιώθω ποιητής, καί νά σού γράφω στίχους ...
Κι είναι όλα τά λόγια μου σάν τής καρδιάς τούς χτύπους!
Σέ σκέφτομαι πάλι θά πώ, αυτό νά τό θυμάσαι,
Εγώ θά είμαι φύλακας τά βράδια σάν κοιμάσαι :
Καρδούλα μου τά λόγια μου θέλω νά σέ ζεσταίνουν ...
Μόνο μηνύματα χαράς εσένα νά σέ φέρνουν !
Εσύ θά ζείς στην σκέψη μου, καί από κεί δεν βγαίνεις
ανοίγω πόρτες τής καρδιάς εσύ νά μπαινοβγαίνεις ...
Έχεις κορίτσι μου γλυκό, είσοδος ελευθέρα ....
Είτε βράδυ είτε πρωΐ είτε κάθε εσπέρα :
Γιά σένα ή καρδούλα μου νά ξέρεις πώς χτυπάει
καί πάντοτε όσο θά ζεί, εσένα θ'αγαπάει !

1 σχόλιο:

  1. Χίλια ευχαριστώ μέσα από τήν καρδιά μου
    γιά την τιμή πού μού κάνεις Γιάννη Χαραλαμπακη
    νά μέ φιλοξενες στην έγκριτη σελίδα σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή