Θέλω να σε δω... Νόρα Ξένου.

"Θέλω να σε δω" μου είπε
και άρχισαν οι επιθυμίες
να σκαλίζουν κάθε σημείο του μυαλού,
θέλοντας να βάλουν φτερά και να πετάξουν.
Φτερουγίσματα έμοιαζαν
οι χτύποι της καρδιάς
σε ακατάπαυστο τρελό ρυθμό,
στέλνοντας το κορμί
όσο πιο γρήγορα κοντά του,
νιώθοντας την καυτή ανάσα του
στο κορμί μου.
Η λαχτάρα αποτυπωμένη στα μάτια,
που σαν υγρό μέλι
κυλούσαν τα δάκρυα
μέχρι να τον συναντήσω.
Λίγες οι μέρες μακριά του
κι όμως έψαχνα για μια ανάσα
πάνω στο δέρμα μου να καίει
τα χείλη ερημωμένα γεμάτα προσμονή
για ένα φιλί ζωής ατελείωτο
μέσα στου χρόνου τις στιγμές.
Θέλω να δω αυτό το μουτράκι ξανά ,
να το αγγίξω,
να αποτυπώσω πάνω στο σώμα
του όλες τις μύχιες σκέψεις
με το δικό μου τρόπο
και αφήνοντας ενα φιλί
στο σημείο της καρδιάς,
που θα τον συντροφεύει
στις ώρες που του λείπω ,
ένα φιλί νιώθοντας τη ζεστασιά μου
σε κάθε λεπτό απουσίας.
Νόρα Ξένου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου