Μυριζες φεγγάρι... τασος Ζωταλης.

Ειχε χαθεί η όψη σου στα γαλανά νερά
Θαρρείς θύμα τα μάτια μου πέσανε κάποιας πλάνης
Λόγια Σκαρίμπα ψελλισα"προσμένω σε κυρά"**
Ματαια όμως πρόσμενα μάτια μου δεν εφάνης
Ερχόταν έξω ο αφρός έτοιμος να τον πιείς
Η θάλασσα σε ζήλεψε γι'αυτό σε πήρε σκλάβα
Καρδιά μου τώρα σώπασε τίποτα άλλο μην πεις
Ηφαίστειο ο πόνος σου και η ψυχή σου λάβα
Πήρα ότι απέμεινε να πάω μακριά
Σιχαθηκα τη θάλασσα
Γι'αυτα που μου χει πάρει
Ο χρόνος κάποιοι μου πάνε θα φέρει γιατρειά
Δε θα ξεχάσω αγάπη μου, που μυριζες φεγγάρι
Ένα πρωί με βρήκανε σε κάποια προκυμαία
Σε είχα χαρτάκι έγραφα μακριά σου δε μπορω
Είπανε πως με μια καρδιά έφτιαξα μια σημαία
Τη χάρισα στη θάλασσα και ήρθα να σε βρω
**Αναφορά στο στίχο του ποιητή Γιάννη Σκαρίμπα
από το ποίημα "Ουλαλούμ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου