Χαμογέλα όσο μπορείς... Μαριαννα Κοκεδημα.

Χαμογέλα όσο μπορείς με τη ψυχή σου !!
Ζήσε ,τη κάθε στιγμή σαν στιγμή αιωνιότητας !
Αγάπα αληθινά σαν η ζωή σου τελειώνει αύριο !
Μάθε να συγχωρείς αληθινά όσους
σε πλήγωσαν!
Μόνο εστί θα έχεις ηρεμία
και γαλήνη στη ψυχη σου !
Η συγχώρεση είναι η μεγαλύτερη
αρετή της ψυχής !!!
θέλει δύναμη ψυχής είτε η αληθινή
αγάπη είτε η συγχώρεση !
Να είσαι πάντα ο εαυτός σου ,
και να αγαπάς τον εαυτός σου !
Μόνο ετσι θα βγεις νικητής στη ζωη ,
και μόνο ετσι δεν θα μπορέσει
κάνεις να σε πληγωσει !
Μάθε ,να ζεις με τα δικά σου θέλω,
κι όχι πρέπει !
με τη δύναμη της ψυχής σου
κι όχι με οδηγίες χρήσεις των άλλων !
Η συνταγή της ευτυχιας είναι :
να είσαι αληθινός και παν απ'όλα
ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Να προχωράς στη ζωη σου
με τις δικέ σου αρχές !
Μην συμβιβάζεσαι ,ούτε
με το λίγο ούτε με το ελάχιστο !
Ο συμβιβασμός
ο φόβος, και η συνήθεια ,
κλέβουν όλο μας το είναι,
όλη μας τη ζωή !
Δεν πιστεύω στα λόγια του αέρα
αλλά στις πράξεις που αποθηκεύονται
στη θυρίδα του νου κα της ψυχής μας !
Ούτε στα όνειρα πιστεύω !
Τα όνειρα είναι η ψευδαίσθηση της στιγμής κι όταν
ξυπνήσεις όλα είναι όπως τα άφησες πριν κοιμηθείς !
Πιστεύω στα όνειρα που βλέπω με ανοιχτά μάτια ,
στα όνειρα που είναι προσιτά
με τις προσδοκίες και τη δύναμη μου !
Στα ρεαλιστικά όνειρα συμβατά
με την πραγματικότητα !
Πιστεύω ,στο όνειρο που όταν θα ξυπνήσω
θα κοιμάται πάντα δίπλα μου !
Δεν πετάω στα σύννεφα ποτέ
γιατί είναι ανώφελο και ψέμα !
Πετάω μόνο μέχρι εκεί που αντέχουν τη πίεση
του αέρα τα δικά μου φτερά !
Πετάω μέχρι εκεί που αντέχω πριν προσγειωθω
απότομα και σπάσω τα φτερά μου !
Τα όνειρα είναι απατηλά !
Η ζωή είναι εδώ μπροστά μας !
Το αύριο άγνωστο κι αβέβαιο !
Η αλήθεια μέσα μας,
και η σωστή χρήση της αληθείας δύσκολη !
Ζήσε για σένα ,κι όχι για τους άλλους !
Αγάπα για σένα κι όχι γιατί πρέπει !
Πες αυτό μου νιώθεις εσύ,
κι όχι αυτό που θέλουν να ακουσουνε οί άλλοι !
Διεκδίκησε όσα σου ανεικουν εσένα
κι όχι αυτά που ήθελες ή ανήκουν σε άλλους !
Οποιος παλεύει στα δύσκολα δύσκολα κερδίζεται !
Μη ζεις με ψευδαίσθησης και ψέμα !
Ζήσε με αλήθειες όσο δύσκολα κι αν είναι
γιατί μόνο ετσι δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα !
Μη σε τρομάζει ούτε η μοναξιά
ούτε η μοναχικότητα !
ούτε αν έχεις φίλους ή όχι !
Γιατί στο τέλος ,εσυ και μόνο εσύ ,
θα είσαι ο κερδισμένος !
Δεν θα έχεις χάσει ποτέ τον εαυτός σου
κι ας είσαι μόνος !
Αλλά θα είσαι πάντα Εσυ κι όχι κάποιος άλλος !
Η μοναξιά σου διδάσκει πολλά μαθήματα !
Έχει δύναμη η μοναξιά ,
και μιλάει πιο πολυ απο τα λόγια !
Ειδικά όταν είναι δική σου επιλογή !
Όταν σε αναγκαζουν να ζεις στη μοναξιά ..
τότε είναι κόλαση !
Χαμόγελα ψυχή μου και μη σταματάς !
Μόνο έτσι θα φοβηθεί η λύπη !
Χαμογέλα ψυχή μου γιατί ομορφαίνει η ζωή μου !
Χαμογέλα ψυχή μου σου πάει πολύ !
Χαμογελα σου λέω
Μια φωτογραφία στο φακό της ζωής είναι η Ζωή !
Μόνο έτσι απαντάς σε όσους
δεν καταλαβαίνουν με λόγια !
απλά χαμογελα ψυχή μου ........
Μαριαννα Κοκεδημα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου