Τα Ιδανικά Όνειρα... Κική Ματέρη.

Τότε τα όνειρα μου είχαν δικαστεί εκ των προτέρων
Οι σκέψεις μου είχα κολλήσει
σε ένα στρεβλό λαβυρινθώδη δώμα
Τα φτερά μου έλιωσαν κάτω απο τον ήλιο
Μόνο οι ελπίδες σκορπίζονταν τριγύρω μου
Βρήκα στην καρδιά μου φυτεμένους σπόρους
Μία πρόσκληση για δείπνο
Καλεσμένοι μας τα κοτσύφια
Ολοι μαζεμένοι αρχίσαμε συμπόσιο
Αυτοί τσιμπολογούσαν σπλάχνα
Ματωμένες χάντρες μουσκευαν το φτέρωμά
Οι δραπέτες μέσα στο παλιό μου ψυγείο
Ανάμεσα σε αρακάδες και φασόλια
Μία παιδαριώδη συμπεριφορά
Κρατώντας μία φτερούγα στο χέρι
Η αυλή ήταν συνωστισμένη με πλήθος
Και ο σκύλος μου χορτάτος
Τώρα, άφησε με μόνο
Ονειρευομαι
Σαν ένας επιτυχημένος άντρας
Εγώ πετάω πάνω από τον ουρανό
Κολυμπώ κάτω από τις θάλασσες
Αυτό είναι " Τα ιδανικά όνειρα"
Κική Ματέρη
Σημείωση:
Πρόκειται για δκιά μου μετάφραση ενός ποιήματος
που εγραψα στην αγγλική γλώσσα με τιτλο " the ideal dreams".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου