Και όλα ήταν Υπέροχα... Ιωάννα Καγκαρά.

Όλα δείχνανε να κοιλάνε ομαλά πλέον και το καλοκαίρι να βρήσκεται στην έξαρση της τρέλας.
Τα καράβια των σκέψεων μας άρχισαν τα ταξίδια της εξερεύνησης. Με το ήλιο να μας ζεστένει
και ένα φεγγάρι να μας συντροφεύει.
Φοβάμαι είπα στον εαυτό μου.
Που να μοιραστώ τις χαρές μου και τους φόβους μου σε ένα κόσμο που στο άκουσμα του κρύβεται.
Μια γέφυρα είναι το ταξίδι μας.
Με καραβάνια που πάνε και έρχονται.
Αναζητώντας την αγάπη σε όλες τις μορφές της.
Γέφυρες φωτιές που θα σε οδηγούν αργά προς την κατεύθυνση των αναζητήσεων σου. Και ο φόβος κάπου απόμερα θά σε παρατηρεί και θα σε περιμένει.
Δεν θέλω να φοβάμαι,ούτε να σε κοιτώ ζωή πίσω από απρόσωπες μάσκες ασφαλείας,που θα μου κόβεις τον αέρα που μου χάρισε η φύση. Θέλω να ταξιδέψω αυτό το καλοκαίρι και
έχω ετοιμάσει τις καλύτερες αποσκευές. Θα φτάσω ως το τέρμα κερδίζοντας το στοίχημα με τον εαυτό μου.
Και εκεί θα αράξει και θα λέω καλημέρα στα γαλάζια μου όνειρα!!!!!!!!!

Ιωάννα Καγκαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου