Νιώθω τυχερή... Tasoula Mpilliou.

Τυχερή, με τον εαυτό μου.
Που μπορώ να έχω καρδιά με ψυχή
και να την βάζω σε λειτουργία...
Που μπορώ να είμαι αληθινή σ' έναν πλαστό κόσμο.
Που δεν ντρέπομαι να πω ακόμα και δημόσια ένα
"Άντε γ@μησου" όταν θυμώνω και να δείχνω σαν άντρας...
Νιώθω τυχερή που γεννήθηκα γυναίκα....
Που είμαι ναζιάρα και αγρίμι μαζί, ανάλογα με τις περιστάσεις.
Που μπορώ να είμαι σοβαρή και να βάζω
ένα κοφτό stop χωρίς περικοκλάδες....
Που μπορώ να γελάω σαν μικρό παιδί και να ξεκαρδίζομαι
ανάμεσα στους γελοίους κρύους και δήθεν σοβαρούς.....
Που μπορώ να κλάψω μπροστά στα μάτια όλων
και να μην ντρέπομαι για τα δάκρυά μου....
Που μπορώ να χαμογελάω σε κάθε γ@μημενη μου στιγμή...
Που μπορώ να δείχνω σε όλους τον χαρακτήρα μου
όπως ακριβώς είμαι πάντα...
Νιώθω τυχερή που η ψυχή μου είναι ελεύθερη.....
Νιώθω τυχερή, που μπορώ να ρίξω μπουκέτο αντρίκιο
σε άντρα σαν άντρας, όταν μου την βγει με μαγκιά.....
Νιώθω τυχερή κι ευλογημένη που έγινα μητέρα
δύο υπέροχων παιδιών....
Τυχερή που μπορώ να μισηθώ από ζήλεια,
γιατί αυτό σημαίνει ότι έχω αξία.....
Τυχερή που μπορώ να αγαπηθώ.....
Νιώθω πολύ τυχερή που τολμώ να αγαπήσω,
χωρίς να φοβάμαι αν πληγωθώ....
Νιώθω που είμαι "εγώ" και όχι
μια άψυχη κούκλα στην θέση μου.....

_____Tasoula Mpilliou ____

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου