Καρδιά μου... Maro Patrianakos.

ΚΑΡΔΙΑ μου,
Είσαι το σπίτι μου …
Είσαι εκεί που ανήκω, που μπορώ να μιλήσω …
Να πω το πόνο μου.
Μαζί σου να γελάσω …
Τι φωνή μου ν ακούσω, χωρίς να με παρεξηγήσω.
Να σε καταλάβω, χωρίς να με κρίνω, γιατί ότι πέρασα,
το πέρασα μοναδικά μαζί σου.
Εσύ περπάτησες στα παπούτσια μου, ανέβηκες στο γολγοθά μου
Αγωνίστηκες μαζί μου, έκλαψες μαζί μου …
σε πρόδωσαν δικοί σου επειδή έδωσα την ψυχή μου …
Μην ανησυχείς ΚΑΡΔΙΑ μου … εγώ θα σου κλείσω
τις πληγές σου χωρίς να με πονέσω.
Μην ανοίγεις ΚΑΡΔΙΑ μου εύκολα τα μυστικά σου …
θα θερίσουν φήμες αντί αλήθειες στην κοινωνία.
Έπεσες κάτω. Χέρι να μην σε σηκώσει.
Ο Θεός βρέθηκε να με λυτρώσει.
Μόνο σε σένα μπορώ να βασιστώ για γαλήνη, για ηρεμία …
Να βρω θέρμη μες το κρύο όταν
οι άνθρωποι είναι τοίχοι παγωμένοι.
ΚΑΡΔΙΑ μου, είσαι το σπίτι μου όπου νασαι
γιατί το σπίτι σου είναι πάντα όπου βρίσκεται
η ΚΑΡΔΙΑ σου, και η δική μου βρίσκεται μέσα μου,
να χτυπά σταθερά.
Το μέρος είναι γνωστό. Δεν χρειάζεται να το ξεναγήσω
ούτε να το δείξω. Το έκανα σε λαθους ανθρώπους
κι μετάνιωσα για αυτό.
ΚΑΡΔΙΑ μου, να ξέρεις πως τα ψέματα έχουν ταχύτητα
αλλά η αλήθεια έχει αντοχή, και όλα μια μέρα θα βγουν
στην επιφάνεια σαν το λάδι με το νερό στο ποτήρι.
Μπορώ να είμαι ο ευατος μου μαζί σου …
να μην προσποιηθώ. Να λέω παραμύθια,
να έχω όνειρα πολλά και να φτάσω ψηλά.
ΚΑΡΔΙΑ μου, μείνε όπως είσαι.
Δεν σε ανταλλάζω με καμμία.
Μ έκανες αυτή που είμαι. Μια ηρωίδα !
Maro Patrianakos copyright ©
15/05/2022 photo credit Johan Swanepoel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου