Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα... Ιωάννα Καγκαρά.

Και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα.
Με μια βαλίτσα στο χέρι για ένα ταξίδι με καινούρια όνειρα.
Πήρα μαζί μου όσα ήθελα να θυμάμαι.
Αναμνήσεις και εμπειρίες.
Τις στρίμωξα,γιατί δεν ήθελα να ξεχάσω.
-Που πάτε με ρώτησε κάποιος.
-Στο ταξίδι της χαμένης μου νιότης του απάντησα.
Εκεί που θα κυνηγήσω ξανά τα όνειρα μου,
τους στόχους μου,τη μεγάλη αγάπη που θα με λυτρώσει
Εκεί που δεν θα σκοτώνουν ελπίδες
και δεν θα εκμεταλλεύονται τις ψυχές.
Εκεί που θα νιώθω ανεμελιά και θα χαμογελάω σαν παιδί.
-Σκέφτεστε πολύ και θα σας τρελάνει ....μου είπε ο περαστικός.
-Αρκετά τρελάθηκα με όσα με πλήγωσαν και με πρόδωσαν κύριε.
Πόσο άλλο;;;;
-Εκεί που θέλω να πάω θα έχει χρώματα.
Θα έχει χαμογελαστά πρόσωπα που θα ξέρουν να αγαπάνε.
Εκεί θα με κάνουν να ονειρεύομαι πάλι,χωρίς να φοβάμαι.
Αν θέλετε ελάτε μαζί μου.
Οι στάσεις της ζωής μου
θα είναι πολλές ,
Σε κάποια θα βρω
τη Χαμένη μου ΝΙΏΤΗ
να την καλωσορίσω!!!!!!!

Ιωάννα Καγκαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου