Και τώρα τι;... Κτενά Ρούλα.

Τώρα που μούσκεψε ως τα μύχια η ψυχή μου
που άλλο στεγνό δεν έχω δάκρυ να την ντύσω
και τώρα τί;
Τώρα που σπάσαν οι καθρέφτες της ζωής μου
και σκορπισμένη αντανάκλαση έχω μείνει
και τώρα τί;
Ποιός απ'το παζλ θα ξεχωρίσει τα κομμάτια
καί ποιός θα συναρμολογήσει τίς στιγμές μου;
Ποιος μαζί μου στη λήθη θα βουλιάξει
καί ποιός τις νύχτες τα όνειρά μου θα προσέχει;
Και τώρα τί;
Τώρα που μιά κουκίδα σκόνης έχω γίνει
χαμένη σ'έναν στρόβιλο του ανέμου
Τώρα που ένα πεφταστέρι στο μπαλκόνι
μάταια προσμένει ν'ακούσει την ευχή μου
Τώρα τί;
Αφήνομαι στους ίσκιους να με πάρουν
να μ'ακουμπήσουν σ'ένα ουρλιαχτό που σβήνει.
Αφήνομαι στην τρίτη άρνησή σου
σε ένα λάλημα βουβό , σ'ένα ξενύχτι.
Καί τώρα τί;
Θαρρείς πως τα'χω ξεμπερδέψει
πως μες στο νου μου η καταιγίδα έχει κοπάσει;
Και τώρα τί;
Νομίζεις πως λουφάξανε οι λύκοι;
Μήπως θαρρείς πως έχω πια γλυτώσει;
Ένα αδράχτι έχει τρυπήσει την σελήνη
κι εγώ ζητάω από την τρέλα να με σώσει..
Κτενά Ρούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου