Η Δύναμη Του Πάθους... Πετρούλα Σιόγκα.

Καίγεται το πάθος
στη φλόγα του έρωτα σου.
Κάθε φορά και ένα κομμάτι του, αναζωπυρώνει τις αισθήσεις.
Σου είπα πάρε από μπροστά μου αυτό που δεν μπορώ
να αντισταθώ. Θα καώ και εγώ μαζί του.
Δεν με άκουσες...
Ήθελες να με κοιτάς να λιώνω κάθε φορά που σε άγγιζα.
Και τώρα οι δύο μας σε ένα πάρε δώσε χωρίς τέλος.
Όσο καιγόμαστε, τόσο δροσιά ποτίζει
την αύρα μας αφήνοντας έντονα παθιασμένα χρώματα.
Εσύ η φλόγα και εγώ αυτή που προσπαθεί να αντισταθεί σε αυτή
την τρέλα που έχει δημιουργήσει εξάρτηση.
Ένα ποθητό δηλητήριο που ποτίζει κάθε μου κύτταρο
χωρίς επιστροφή!
Ο πίνακας είναι δημιουργία του
αγαπητού και εκλεκτού φίλου και ζωγράφου Nikos Zachopoulos
Τον ευχαριστώ που μου επέτρεψε να τον συνοδεύσω
με το ποίημα που γεννήθηκε μόλις τον αντίκρισα..
Πετρούλα Σιόγκα
"ROSI"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου