Στόχος ζωής... Nikola Painter.

Στο λιβάδι της αγάπης να περπατήσω ελεύθερος ζητώ μόνο για το δικό σου έρωτα
Αφήνοντας τον αέρα που τα χείλη σου μου δίνουν να αγγίζει το κορμί μου.
Όπου κι αν κοιτάξω βλέπω τη μορφή σου...
Η αγάπη ακούμπησε τον ώμο της επάνω στη δική μου ψυχή και του έρωτα το φως μου χάρισε μέσα από το δικό σου το κορμί....
Βλαστάρια βγαίνουν στην καρδιά και ξυπόλητος και πάλι στη βροχή βρέθηκα να περπατώ...
Την αγκαλιά σου πλάι μου μέχρι για πάντα εγώ να φύγω έβαλα πλώρη και σκοπό
Γιατί τα μάτια σου για μένα
Στόχος ζωής ξεκίνησαν να είναι.

Ο πίνακας αποτελείται από δύο στάδια που έχει να κάνει με δύο διαφορετικές τεχνικές
Το ένα στάδιο είναι τεχνική της υδατογραφίας και το δεύτερο στάδιο είναι η τεχνική των λαδοπαστέλ.
Το μοντέλο που ποζάρει είναι πραγματικό αλλά για λόγους χρόνου τραβήχτηκε φωτογραφία και το έργο ολοκληρώθηκε μετέπειτα.
Διαστάσεις έργου 120 x 85 cm
Και έτος κατασκευής 2017.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου