Η κουρτίνα της ψυχής... Φραγκογιάννης Λάμπρος.

Κοίταξα πίσω απ'την κουρτίνα
Μήπως και δω τον εαυτό μου
Μα αυτό που αντίκρισα και είδα
Ήταν δικό σου όχι δικό μου
Ήσουν εσύ που απλά κρυβόσουν
Ήσουν αυτός που ήταν εκεί
Κι ότι σε μένανε μισούσα
Ήταν δική σου προβολή
Είχα στα λόγια σου πιστέψει
Ήμουν πληγή που απλά δεν κλείνει
Κρύφτηκα πίσω απ'τη κουρτίνα
Κι είπα "μοιραίο ο,τι κι αν γίνει"
Πέρασαν χρόνια, βρήκα το θάρρος
Να ψάξω λίγο τι έχει γίνει
Πίσω από εκείνη την κουρτίνα
Κάτι από εμένα αν έχει μείνει
Κι όπως στεκόμουνα μπροστά της
Είδα πως μπαίνει λίγο φώς
Κι απ'της κουρτίνας τα κουρέλια
Φάνηκε ο άλλος μου εαυτός
Αυτό που ήθελα να είμαι
Όχι αυτός που επιθυμούσες
Όλα όσα είχα ονειρευτεί
Κι όχι όλα όσα εσύ ζητούσες
Άρχισα πλέον να πιστεύω
Να είμαι αυτό που θέλω εγώ
Βρήκα σε μένα ο,τι ζητούσα
Ήμουν το άλλο μου μισό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου